אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מדבקות בגלילים לצרכים מסחריים

מדבקות בגלילים לצרכים מסחריים

כמות גדולה של מוצר מוזילה, על פי רוב את מחירו. כאשר מדובר על עולם המדבקות לצרכים מסחריים ברור שמודבר על כמות רבה של מדבקות. מדבקות בגלילים הוא פתרון מעולה עבור הנפקת מדבקות מרובה. ניתן לעשות בהן שימוש במדפסות שונות היות והן יכולות להיות מותאמות מדפסת ומיוצרות ברווח מדויק זו מזו.

ההבדל בין מבט לבין מגע

חנויות מקוונות ובתי דפוס מספקים מדבקות בגלילים. כאשר לקוח בוחר להגיע אל בית העסק, הוא יכול להתרשם מאיכות המדבקה במקום. דוגמאות ניתנות לו במגוון של צבעים וצורות. חשוב כי ישים לב שמדובר על מדבקה שנראית איכותית. הצבעים שעל גבי המדבקה הינם עזים וברורים, הכיתוב אינו מטושטש ומתמזג בצורה נאה עם הרקע. במקרה של מדבקות בגלילים יש לשים לב כי המדבקה אינה מוסרת יחד עם הנייר, מה שעלול להתרחש במקרה של סרט נע של מדבקות. כך שיש לבקש ולראות דוגמת גליל ולא רק מדבקה.

רכישת מדבקות באינטרנט

במקרה זה לא ניתן לחוש את המדבקה ביד. כדי להיות בטוחים כי מדובר על חנות מקצועית עבור מדבקות בגלילים, אפשר להתרשם מהחברות אשר עושות שימוש בשירותיה. מספר החברות יכול להעיד על הצלחתה. בתי עסק מוכרים גם מעידים על כך שמדובר בחנות בעלת מוצרים איכותיים. יש לברר על סוגי המדבקות , לוודא כי אכן הזמנתם את מה שאתם מעוניינים בו, כלומר לא להסתפק בשם המוצר ותיאור בעל פה של מוכר החברה בטלפון אלא לבקש לראות דוגמת מדבקה באינטרנט.

כמו כן יש לוודא את הכמות עליה הם יכולים להתחייב להנפקה והאופן בו הם שולחים את הסחורה: דואר, שליח פרטי. מהירות השירות, מן הסתם חשובה גם כן. במקרה ומדובר בדואר, בדקו האם הם מספקים אחריות למוצר במידה והמדבקות אינן מגיעות או שמא ניזוקו בדרך אליכם. זכרו כי מדובר על אלפי מדבקות, אתם לא רוצים לטעות כאן. על פי רוב, חברות מסחריות עושות שימוש במדבקות עבור מיתוג בית העסק שלהן או עבור תוספת אסתטית של המוצר שלהן. במקרה של מיתוג, חשוב לברר אם בית העסק המוכר מדבקות מאפשר יצירת מדבקות בעיצוב אישי והאם יש להן מחלקת מיתוג שיכולה להועיל בנושא.

 


אודות מחבר המאמר

 מיכל מנשה- מדבקות בגלילים לצרכים מסחריים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.