אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

צילום צנרת, באמצעות מצלמת צינור לאיתור תקלות פנימיות בצנרת.

צילום צנרת האמצעות מצלמת צינור הנה כלי חדשני יחסית אשר מהווה אלמנט הכרחי בגילוי נזילת המים או איתור נזילות. זיהוי נזילות במערכת צנרת המים או בקו הביוב עלול להיות קשה לאיתור. כאשר הנזילה סמוייה, ואין אפשרות לזיהוי על ידי מצלמה תרמית או מכשור אחר, ישנה אופציה בשימוש במצלמת צינור. מצלמת הצינור לכשעצמה פשוטה, היא בעלת עמידות נגד מים, תאורת לד מובנית, עדשה רחבה מאוד, עין הדג. המצלמה מוחדרת אל הצינור ובעזרת מוניטור חיצוני אפשר לראות את המתרחש בצנרת.

זיהוי תקלות צנרת פנימיות, בקווי מים או ביוב, הנו הליך שיגרתי אשר מבצעים כמעט בכל עת שיישנה נזילה או סתימה בצנרת. כיום (2013) ישנם חברות אינסטלציה רבות, קבלני איטום, וחברות בדק בית אשר מבצעות בדיקה זו. הבדיקה בעלות נמוכה יחסית אך ערכה לא נמדד בכסף. ללא בדיקה זו אשר מושאלת מתחומי הרפואה, לכל מי שהשכיל להבין את התיאור. למי שטרם ניחש, הבדיקה קרוייה, צינתור.

צינתור צנרת, כשם שמבצעים הליך צינתור בגוף האדם, כך תיעלו חברות האיטום, אינסטלציה את הרעיון אל תחומם. צינתור הנו הליך של החדרת מצלמה אל העורקים בניסיון לאתר את הסתימה או הלחצות הדפנות המעכבות את זרימת הדם. מערכת הצינתור מאתר את מקור הבעיה ולאחר מכן מבצעים את פתרון הצמדת מצמדים לדפנות. אלו מהווים כוח עזר באזור החסום ומאפשרים זרימת דם תקינה. באותו אופן מושחלת מצלמת הצינור ועל פי סוג התקלה מבצעים את פתרון הבעייה.

לאחר שזוהתה התקלה, במידה וישנו חור בצינור, שבר בצינור או כל מפתח אשר גורם לזילה, אפשר להשתמש בבלון איטום, בלון האיטום מוצמד אל דפנות הצינור ומהווה חגורה פנימית שמוצמדת ומחזקת את הצינור. החגורה עשוייה גומי קשיח אשר עמיד לשנים ארוכות במים.

ללא בדיקה מסוג זה, הייה צורך בשבירת קירות, הריסת המבנה, ובמערכת ניחושים מושכלת ככ שתהיה. תמיד תוביל להרס ונזק בגלל אותה נזילה או סתימת צנרת.

ללא ספק אחד הפיתוחים המעניינים בתחום האיתור נזילות מים, איטון ואינסטלציה.


אודות מחבר המאמר

טיפים והמלצות בנושאי, איטום, אינסטלציה, איתור נזילות. כל מה שלא סיפרו לנו לפני שהזמנו אינסטלטור לבית.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.