אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

למה כדאי ללמוד הנהלת חשבונות?

 

מתלבטים מה כדאי לכם ללמוד? התחום הפיננסי קורץ לכם ואתם לא יודעים איך להתחיל והשתלב בו? אתם אוהבים את עולם העסקים אך לא בטוחים מהו התחום הכי נכון עבורכם? יש לנו הצע ה בשבילכם. קורס הנהלת חשבונות. קורס הנהלת חשבונות מזכה אתכם לא רק במקצוע מכניס ומעניין, אלא גם מאפשר לכם לפתח קריירה משמעותית ופורה בעולם העסקים. מדובר בקורסים מעניינים ומבוקשים שמאפשרים לבוגריהם להפוך לאנשי עסקים מוכשרים.

מה היתרון?

היתרון הגדול של לימודי הנהלת חשבונות נעוץ בכך שהם מאפשרים לכל בוגר מוכשר לקבל כרטיס כניסה לעולם העסקים. כל ארגון, חברה, או עסק זקוקים לשירותיו של מנהל החשבונות ולכם אפשרויות התעסוקה הם כה מגוונות. הנהלת חשבונות כוללת ביצוע בקרה על  מערך ניהול העסק , בדיקה של תהליך קבלת ההחלטות ביחס ובקשר בין המערכות העיסקיות : המכירות , היצור , השיווק , הפרסום והניהול ולמעשה ניתן לומר שעבודתו של מנהל החשבונות מקשרת בין כל המערכות בעסק. היא מאפשרת מתן מידע עסקי שוטף ועתידי למנהלים , ומייצרת קשר בין מוסדות ורשויות המס ובין רואה החשבון של החברה.

מה עושה מנהל חשבונות?

קיימים סוגים שונים של אנשי מקצוע בתחום של הנהלת חשבונות: מנהלי חשבונות סוג 1+ 2 , מנהלי חשבונות סוג 3 , מנהלי חשבונות מדופלמים ובכירים , חשבים וחשבי שכר , חשבונאים וכלכלנים , יועצי מס וכמובן רואי חשבון. מדובר בתחום רגיש שמחייב לא רק מקצועיות, ידע וניסיון, אלא גם אמינות גבוהה. היחסים בים הלקוח ובים מנהל החשבונות שלו הם יחסים שחייבים להיות מבוססים על אמון הדדי ויושרה. המקצוע כולל כמה קטגוריות: לקוחות וגבייה, ספקים ותשלומים, התאמות בנקים וניתוחי כרטסות , חש' יבוא וספקי חו"ל, הכנת שכר, תחשיבים והכנת מאזן דו"חות וגם דיווחים והכנת ניירות עבודה לרואה החשבון .

מה לומדים?

נהל החשבונות נדרש כיום להכיר מכלול של תחומים ולדעת לא רק ידע מעשי בהנהלת חשבונות אלא גם בנושא של שכר עבודה. מדובר בעובדה חשובה למדי שכוללת עיסוק בתחומים הרגישים והחשובים ביותר של כל עסק. משום כך הקורסים להנהלת חשבונות הם קורסים מרוכבים שדורשים מהלומדים בהם לעמוד בשורה של מטלות, להגיש בסיומם עבודת גמר מקיפה שכוללת את כל תחומי הלימוד ולבסוף יש לעמוד בבחינות חיצוניות.


אודות מחבר המאמר

הנהלת חשבונות חשובה לכל בית עסק

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.