אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הובלות בתל אביב – איך לבחור את חברת ההובלות הטובה ביותר?

תל אביב, העיר ללא הפסקה, מושכת אליה תושבים רבים מכל רחבי הארץ ומכל הגילאים. כדי לענות על הביקוש הגובר, חברת הובלות בתל אביב עובדת ללא הפסקה. החברות מובילות תכולת דירות, בתי עסק, מוצרים חדשים ועוד. חברת ההובלות "גולן את חנן" היא חברת הובלות ותיקה. אין ספור לקוחות ישמחו להמליץ על הובלות בתל אביב עם חברת "גולן את חנן".

הובלות  בתל אביב – טיפים לבחירה מוצלחת

לפני שאתם בוחרים חברת הובלות בתל אביב נסו לחפש עליה מידע בפורומים או באתרים רלוונטיים באינטרנט. לעתים תוכלו לדלות המלצות על החברה ולעתים תלונות. קראו את כל המידע, כך תוכלו להחליט אם להזמין את החברה או לא. בנוסף, שאלו חברים וידידים האם הם מכירים חברת הובלות מומלצת. 

אל תתעסקו עם חברת הובלות בתל אביב הפועלת ללא פוליסת ביטוח. הביטוח חייב לכסות את העובדים ואת תכולת הבית. אם ייפגע אחד העובדים בעת ההעברה והחברה לא תהיה מבוטחת, עלות הפיצויים ועלות השיקום ייפלו רק עליכם.

אין לסכם דבר עם חברת הובלות בתל אביב, ובכל מקום, דרך הטלפון. חשוב מאוד להזמין את נציג החברה לביקור בבית, להציג בפניו את תכולת הדירה ובקשו הצעת מחיר סופית.

חברות רבות של הובלות בתל אביב מעניקות גם שירותי פירוק והרכבת ארונות ואף שירותי אריזה. מומלץ לבחור חברה העוסקת גם בפירוק ובהרכבת ארונות כדי להימנע מלהתעסק עם בעלי מלאכה שונים. אם התקציב מאפשר, רצוי גם לשכור גם שירותי אריזה. החברות אורזות את תכולת הבית במקצועיות וחוסכות לכם זמן יקר.

ערכו חוזה מפורט עם נציג חברת ההובלה. חשוב לפרט בבירור את כל הפרטים כמו שעת התחלת העבודה, מספר העובדים, מחיר סופי וכו'.

 

עקב הביקוש הגובה לחברות הובלות בתל אביב, לרוב הן מאוד עסוקות ומבצעות מספר הובלות ביום. רצוי להיות ההובלה הראשונה בשעות הבוקר המוקדמות. בשעות אלו העובדים רעננים ובדרך יש פחות פקקים. 


אודות מחבר המאמר

אפיק

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.