אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דלתות אוטומטיות מסוגים שונים ולכל מטרה

 

 

יש מספר סוגים עיקריים של דלתות ומנעולים אוטומטים. הסוג הראשון והמוכר ביותר הוא הדלתות המסתובבות. דלתות אלו מזוהות אמנם עם הסרטים ההוליוודיים והסדרות האמריקאיות, אך יש להן גם יתרונות פונקציונאליים. דלתות אלו יוקרתיות במיוחד, הן חוסכות בצריכת חשמל, והן אפילו מציעות בידוד אקוסטי והרמטי מפני רעשים.

דלתות מסתובבות מורכבות בצורה מעגלית בתוך מתחם קטן, וכך הן חוסכות מקום. הדלתות המסתובבות מותקנות בבתי מלון, עסקים, מבנים ציבוריים, בנייני משרדים ועוד. רוב הדלתות המסתובבות עשויות זכוכית, ולעיתים יש עליהן ידית אחיזה לדחיפה עצמאית. לעומת זאת, חלק מהדלתות פועלות על בסיס חיישנים מיוחדים, ומנגנון אוטומטי, שגורם להן להסתובב לבדן. דלתות אלו אינן מעכבות את הכניסה ומבטיחות רציפות.

דלת חשמלית בטכנולוגיה מתקדמת

סוג נוסף של דלתות אוטומטיות כולל את הדלת החשמלית. המאפיין העיקרי של דלת זו, הוא האופן בו היא נפתחת ונסגרת לבדה. הדלת האוטומטית הומצאה עבור ענף התעשייה, בו עובדים רבים צריכים לצאת ולהיכנס מתוך מקומות כאשר ידיהם עמוסות. הדלת החשמלית פועלת גם היא על בסיס חיישנים, שקולטים אדם מתקרב. הדלת נפתחת לרווחה ומאפשרת מעבר נוח ופשוט.

בנוסף, החיישנים החדשים מנצלים יכולות טכנולוגיות, ולכן הם פועלים בצורה אופטימאלית. הדלת החשמלית אינה מסכנת את העוברים והשבים, היא משפרת את הזמינות של העסק עבור הלקוחות, מגבירה את רמת הנוחות, ועשויה אפילו להגדיל רווחים. הדלת שקופה לחלוטין, ולכן מי שעובר בקרבת העסק נחשף אל גלריית המוצרים, גם כאשר המקום סגור.

היתרונות של דלתות גלילה עבור העסק

דלתות גלילה מהירות נחשבות גם הן לפתרון אלגנטי עבור עסקים ומבנים. דלתות אוטומטיות אלו נגללות כלפי מעלה אל תוך מסילה קבועה. המשקוף של דלתות הגלילה האוטומטיות, הוא זה שמכיל את מנגנון האיזון ומערכת ההנעה. לדלתות אלו יש יתרונות שכדאי לקחת בחשבון לפני שמחליטים, כיצד לתכנן את הכניסה לעסק:

א. אוטומציה – כמו כל דלת אוטומטית, גם דלת הגלילה הייחודית נפתחת, ברגע שלקוח או ספק מתקרב, והחיישן מזהה תנועה.

ב. פתיחה מהירה – הדלתות, המיוצרות על ידי חברות מתקדמות, מציעות מהירות פתיחה של עד 2 מטר לשנייה.

ג. איטום – דלתות גלילה אוטומטיות מותקנות עם שפתי גומי לאורך המסילות. התוצאה היא איטום מושלם של השטח, ומניעת רעשים מהצד הפנימי או החיצוני. דלתות הגלילה מתאימות למפעלים, מחסנים, וכל מי שמעוניין לשלב בין איטום אידיאלי, למהירות ואמצעים טכנולוגיים מתקדמים.

הדלתות האוטומטיות זוכות לשיפורים רבים בשנים האחרונות. עלייה בביקוש מצד הלקוחות, שיפור מערכות ההתקנה והייצור, ומבחר גדול יותר של דלתות תרמו להצלחה. כיום ניתן לבחור בדלתות אוטומטיות שונות, מבלי לפרוץ את מסגרת התקציב. ניתן להשתמש באחד מבין הסוגים של הדלתות האוטומטיות לצרכים אסתטיים או מעשיים, ולהצטרף אל מיליוני לקוחות מרוצים ברחבי העולם.  


אודות מחבר המאמר

רן- כל סוגי המנעולים והדלתות

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.