אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הרחקת יונים במרחק שיחת טלפון אחת

ביתו של אדם הוא מבצרו! משפט זה, קלישאה ככל שיהיה, מתאר את הדרך בה אנו חשים כלפי הבית שלנו. ביתנו הוא המקום בו אנו מרגישים הכי בטוחים ויתר על כן, הכי בנוח לחיות את חיינו כאוות נפשנו ולפי ראות עיננו. כאמור, הבית אמור להיות המקום בו אנו מרגישים הכי בנוח. משמע, יכולים להתהלך בבית לבושים בפיג'מה נוחה, מעבירים את שעות הפנאי בעשיית דברים אהובים ומעבר לכך חווים מעט מאוד הטרדות ורעש. הבית הוא מעין חממה שבה הלחצים, הרעש, ההמולה של היום יום נדמים.

לעיתים ישנם אירועים גדולים היכולים להפר את שלוות הבית ולהפוך אותו ממקום מבטחים, חמים ושקט, למקום בו לא נעים לשהות. אירועים כגון אלו יכולים להיות שיפוץ מאסיבי ולמשך תקופה ארוכה של שכן, הגורם לרעש טורדני במשך שעות רבות של היום. בנוסף, ייתכן והעירייה החליטה לשפץ את הכביש מתחת לביתכם ומידי יום עובדים, קודחים, וחופרים במשך מספר שעות ומטרידים את מנוחתכם. כמו כן, יכול לקרות מצב בו לרוע מזלכם השכנה שממול החליטה שהיא לומדת לנגן על תופים, ומידי יום היא מתופפת ומרעישה במשך 3 שעות רצופות. בעוד שעם הדברים מסוג זה, אין הרבה מה לעשות, וחייבים לקבל את המצב כמו שהוא, ישנם מצבים בהם אין שום סיבה בעולם שמנוחתכם ושלוותכם תופר.

מצבים אלו, הינם מצבים טורדניים לא פחות מאותם אירועים גדולים ובלתי נשלטים. דמיינו סיטואציה בה אתם מנסים לישון ועל עדן החלון שלכם מקננות באופן קבוע יונים, המרעישות מידי יום ביומו, מטנפות את עדן החלון שלכם, וזאת מבלי לדבר על המחלות האפשריות שהן יכולות להעביר מעצם היותן שם. דוגמא נוספת, הינה שאתם תולים את הכביסה היבשה שלכם וכשבאים להוריד אותה מהחבל מגלים שהיא מוכתמת בצואת יונים. הסיפורים והדוגמאות עוד רבות, יונים יכולות להוות מטרד לא קטן, אולם אין שום סיבה שתסבלו, פשוט הרימו את הטלפון והזמינו מומחה לעניין זה. הרחקת יונים היא מומחיות, ועל כן הזמינו בעל מקצוע בתחום, שיבצע עבודה יסודית, מהירה ירחיק לתמיד את מטרד היונים.

הרחקת יונים יכולה להתבצע במגוון דרכים. כאשר אתם פונים לחברה המתמחה בהרחקת יונים, וודאו כי היא מבצעת את פעולת גירוש היונים בצורה הומאנית. הדרכים להרחיק את היונים אינן מסובכות ואין שום סיבה שבעולם לפגוע בהן, כל מה שאנו רוצים הוא למנוע את הופעתן החוזרת ונשנית על עדן החלון, גג הבית, ובסמוך לחבלי הכביסה. הדרכים הנפוצות בהן פועלים המומחים להרחקת יונים הינן: הצבת רשת צפופה המונעת כניסה של יונים ושאר ציפורים. דרך זו מתאימה בעיקר למניעת כניסה למסתורי מזגנים וחבלי כביסה. דרך נוספת, הינה על ידי התקנת דוקרנים המונעים מהיונים להתיישב על עדן החלון, או על גג המזגן שלכם. לבסוף, ישנה דרך של התקנת קפיץ גמיש המיועד בעיקר לסילוק יונים ושאר מעופפים מגגות רעפים. כפי שניתן לראות, הדרכים להיפתר מן המטרד הן רבות ולכן אין סיבה להמשיך ולסבול. הרחקת יונים היא במרחק שיחת טלפון אחת מכם!

 

הרחקת יונים ברעננה


אודות מחבר המאמר

אמא חלקית במשרה מלאה, נשאה ואם לשלושה. מנהלת אדמינסטרטיבית של משק הבית.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.