אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הכל אודות ביטוח בריאות בארה"ב

ארה"ב מושכת ישראלים רבים המגיעים אליה מדי שנה למטרות תיור, Relocation או לימודים. זאת מאחר ומדובר בארץ מערבית דוברת אנגלית, בעלת כלכלה איתנה ושפע אפשרויות עבודה, מוסדות לימוד, אתרי תיירות, אטרקציות ובילויים. חשוב לדעת כי הנסיעה לאמריקה מצריכה התארגנות מראש, כגון הוצאת ויזה מתאימה ורכישת כרטיסים. כמו  כן, יש להוציא ביטוח בריאות לארה"ב מאחר ובניגוד לישראל, ביטוח הבריאות בארה"ב אינו מסובסד על ידי המדינה ומיועד להפקת רווחים על ידי גופים וחברות ציבוריים או פרטיים.

 

פוליסת ביטוח בריאות ממקום העבודה

 

אמנם ביטוח בריאות בארה"ב אינו מסובסד על ידי המדינה אך מרבית האזרחים זוכים למימון חלקי או מלא של הביטוח על ידי המעסיק במקום העבודה, למרות שלא קיים חוק המחייב בכך. ביטוח במקומות התעסוקה מוצע לחברות כביטוח קבוצתי לעובדים ובני משפחותיהם, והינו על פי רוב זול יותר מביטוח אישי, כאשר הפוליסות משתנות בין חברות הביטוח השונות וההסכמים שנחתמו עם מקום העבודה. לכן, למי שנוסע לעבוד בארה"ב חשוב לבדוק אם תנאי העבודה כוללים גם ביטוח בריאות, ואם כן - באיזה היקף ומה בדיוק הפוליסה המוצעת מכסה.

 

ביטוח בריאות אישי בארה"ב

מי שאינו משתייך לבני המזל המכוסים על ידי ביטוח רפואי קבוצתי, יידרש להוציא ביטוח בריאות אישי לו ולבני משפחתו מחברות ביטוח פרטיות. במרבית המקרים ביטוחים אלו יקרים בהרבה מביטוחים קבוצתיים, ויכולים לעבור בקלות את האלף דולרים בחודש עם תנאים פחות טובים ומקיפים. מלבד זאת, יש לדעת כי ביטוחים אלו מכסים באופן חלקי עלויות רפואיות, ושעל המבוטח לשלם בעת הצורך השתתפות עצמית. כמו כן, הם אינם כוללים ביטוחי חיים, רפואת שיניים או אובדן יכולת השתכרות. 

 

לעשות ביטוח בריאות עוד מהארץ

 בשל הסיבות המתוארות לעיל ועוד רבות אחרות, לאנשים הנדרשים לביטוח בריאות בארה"ב מומלץ להוציאו עוד בישראל. זאת באמצעות חברות ביטוח ישראליות או בינלאומיות המורשות לעבוד בארה"ב. 


אודות מחבר המאמר

מוגש מטעם דיויד שילד - ביטוח רפואי לישראלים בחו"ל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.