אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

רקדניות אקזוטיות

רקדניות אקזוטיות הן ניקראות אחרת חשפניות . חשפנית זאת בחורה שרוקדת ריקוד ארוטי ולעט לעט מורידה בגדים ובסופו של דבר רוקדת בעירום . על מופעים שלה היא מקבלת כסף , וכסף טוב מאוד שלא לכל אחד ניתן להרוויח . חשפניות הן בנות חכמות שבאו למקצועה הזה כדי להרוויח הרבה כסף למטרות אישיות כמו לפטוח עסק . רובם באים לחשפנות כדי להשיג מטרה הזאת . בדרך כלל חשפניות הן בחורות צעירות שכל החיים לפניהן והן לא מפחדות להפסיד הכל בגלל העבודה הזאת אלא ההפך הן חושבות ומאמינות בזה שהעבודה הזאת זו היא אופציה מאוד טובה כדי לעלות רמת החיים שלהן וזה מה שבאמת קורה לבנות מספיק חכמות וחזקות .

בעבודה כזאת כמו עבודה בחשפנות מאוד חשוב להיות בחורה חזקה כי עבודה הזאות מאוד מלחיצה וכשה מוראלית . לא כל בחורה יכולה לשמור על עצמה כשהיא עובדת בתור חשפנית , אבל יש מספיק בנות שלא מרשות לעצמן לעבור את הגבולות ונישארות בני אדם ובחורות נחמדות וחכמות . לבחורות כאלו יש עתיד גדול . כל בחורה משלמת מחיר שבאה לעבודה כזאת . מישהיא מעבדת חברים מישהיא שמה איקס על החיים הפרטיים שלה ומישהיא בונה הכל מחדש בעבודה .

כל הדברים האלא תלוי בבחורה עצמה . כמובן שכל חשפנית היא לא עובדת במקצועה הזה מאהבה לחשפנות אלא בגלל סיבות אישיות . לכל חשפנית הם שונות . אתם בתור לקוח לא מבינים עד כמה שלבחורה הזאת שרוקדת מול כם כשה לעבוד בחשפנות . היא בחורה רגילה שיכול להיות יש לה גם חבר או בעל ומאוד כשה לה לרקוד ערומה מול קהל ועוד שהקהל הזה לא מקבל אותה בכבוד אלא רק רוצה לגעת או לעשות איזה שהיא דפקה .

 

כל חשפנית היא אישה קודם כל . וכמובן שהיא רוצה לקבל יחס טוב מכל הגברים ולקוחות שלה . חשפנית היא רקדנית וגם לה מגיעה כבוד ואפילו עוד יותר כי היא מאוד אמיצה שעושה עבודה כל כך כשה ויכולה לצאת מול אנשים לרקוד ריקוד מרשים בעירום מלאה . זה מאוד כשה כי לכל בחורה יש רצון שרק בעלה יראה אותה במצב העירום ולא כל אחד מישרוצה . אבל לפעמים אין ברירה או שיש אבל הבחירה היתה אחרת כדי לקבל יותר מהר מה שאנשים מנשים לקבל כל החיים ולא כל אחד מצליח בזה .


אודות מחבר המאמר

כל חשפנית היא אישה קודם כל .

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.