אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך לבחור ערסל לגינה?

כשזה מגיע למנוחה בטבע, אין פינוק המשתווה להתנודדות קדימה ואחורה בערסל. יש אנשים שמתעקשים לקחת עימם ערסל בכל פעם שהם יצאו לטיול מחנאות, בעוד שאחרים ירצו להתקין אחד בביתם. לא משנה מה תחליטו לעשות בסופו של דבר עם הערסל שלכם, אך חשוב לבדוק מספר דברים לפניי הרכישה.

אין ספק כי הערסל תפס מקום מרכזי בעיקר בתחום ריהוט גן והפך למוצר מאוד פופולארי בשנים האחרונות ולכן יש לשקול מספר פרמטרים בבחירת ערסל בגינה, הדבר הראשון שיש לשקול זוהי מידת השימוש בו. רוב ערסלי גן נשענים באחת משתי דרכים. ערסל הגן המסורתי נשען בראש וברגל על ​​ידי תמיכה כגון עץ או אלומיניום, תוך שימוש בחוט או חבל. ערסלי גן כוללים עץ או מסגרת מתכת ואינם דורשים תמיכה חיצונית.

בחירת המיקום שלך: ערסלי גן מודרניים ניתן למצוא במגוון צורות ועיצובים שיתאימו לטעם ולמיקומים שונים. אם אתם מתכוונים להשאיר את הערסל שלכם לפרקי זמן ממושכים, יש לשקול לרכוש ערסל מחומרים סינטטיים מה שעשוי להוכיח יותר עמידות. אם יהיה חשוף הערסל להרבה אור שמש, יש לחפש ערסלים העשויים חומרים עמידים בפני דהייה.

גורם נוסף שיש לקחת בחשבון הוא משקל, גובה ומספר האנשים שישתמשו בערסל בו זמנית. הדגמים הגדולים נועדו לתמיכה במספר דיירים שיחד שוקלים יותר מ – 270 ק"ג. אם הדיירים המיועדים גבוהים יש לשקול קניית ערסל במידות גדולות. רוב ערסלי הראטן שכולנו מכירים מספיקים עד 120 ק"ג כלומר בן אדם אחד אלא אם כן צוין אחרת, או נאמר משהו אחר ע"י הספק.

לבסוף, אם השטח של הערסל מוגבל, לשקול לקנות כיסא ערסל או נדנדת ערסל המספקת את אותה התנועה מרגיעה כמו ערסל גן מסורתי. ניתן למצוא אותם בעיצובים המיועדים לתלייה מתמיכת יחידה וניתן גם לקנות את הערסל בחלקים והלרכיב אותו בבית, מה שמיוחד בערסלים כאלה הוא שבחורף ניתן לקפל אותם על מנת שלא יהרסו. 


אודות מחבר המאמר

אריאל פרץ מייסד אתר כוכב הגינה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.