אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חבילות נופש באנטליה - עדיין יעד פופולארי

כל הישראלים מכירים ואוהבים מאוד את המושג "הכל כלול". שתי מילות הקסם הללו פותחות דלת לחופשה מפנקת עם נופים מרהיבים של חופי טורקיה מהמרפסות של קלאבים באנטליה.

בתחום של טיסות צ'רטר, טורקיה בכלל ואנטליה בפרט, היא הזוכה הגדולה בכל מה שקשור לקפיצה ספונטנית או לחופשה מתוכננת הרבה זמן מראש. בכל מקרה, אם זו חופשה עם חברים, חופשה עם בן או בת הזוג או חופשה משפחתית, קלאבים באנטליה מציעים לכם הכל מהכל ורוב הסיכויים שתחזרו מהחופשה הרבה יותר עייפים ממה שיצאתם אליה. ארוחות במשך כל היום ועד הלילה. ממתקים, ארטיקים, שתייה קלה, שתייה חמה, אלכוהול חינם לאורך כל היום. מסיבות, הצגות, מופעי בידור, מופעי מחול, טיולים, אטרקציות ימיות, טיולי ג'יפים ועוד. חוגים, משחקי בריכה, קומת ספא מלאה באטרקציות- סאונה, מסאג', ג'קוזי וזו רק ההתחלה. ולמי שכל ההיצע הזה לא מספיק כמובן שניתנת האפשרות להשכיר רחב וכך יש אפשרות להגיע למקומות מרוחקים יותר ובקלות.

 יש המון קלאבים באנטליה והיא נחשבת לעיירת קיט מועדפת של טיסות בעונת החגים ובעונת הקיץ. חברות תיירות וכן חברות תעופה מציעות מגוון רחב של טיסות לאורך כל השבוע והן כמובן טיסות ישירות לשדה התעופה באנטליה.

כאשר מזמינים מקום אצל קלאבים באנטליה אתם בעצם מקבלים חבילות נופש ואם אתם מוכנים לחכות בשביל להזמין חבילות נופש בזול כדאי לכם להמתין עד תום עונת החגים אשר אז הביקוש יורד וכך גם המחירים מגיבים בהתאם וצונחים. נכון שלהירגע אצל קלאבים באנטליה זה רעיון נהדר לחופשה, אבל יש עוד הרבה יותר- אנטליה ססגונית, מציעה חווית שווקים, אדריכלות ערבית ומוסלמית וחופים מרהיבים. בתי המלון בכל טורקיה וכן באנטליה הינם ממיטב רשתות בתי המלון המפוארות והמפנקות ביותר בעולם. חבילות נופש כוללות את טיסות הלוך ושוב, העברה למלון ובחזרה לשדה התעופה בתום החופשה וארוחות.


אודות מחבר המאמר

נופר דולברג

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.