אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מועדונים, ליינים, מסיבות - לילות תל אביב

אולי מזג האוויר לא גורם לכולנו לצאת מן הבית ולצאת לבלות אך יש הרבה מאיתנו כי העדפות הפנאי והבילוי שלהם לא משתנים לפי מזג האוויר ועדיין מועדונים מתמלאים כל יום בחוגגים בכל הגילאים.

מועדונים בתל אביב גם הם מודעים לכך שיש יותר היצע מביקוש ולכן הם יעשו הכל בכדי שהחוגגים יבואו אליהם. ליינים בתל אביב של מסיבות לפי תחומי מוסיקה, הופעות חיות של אמנים מהארץ וכן אמנים מחוץ לארץ, משקאות חינם או בהנחות מטריפות, אנשים יפים ומוסיקה טובה.

 כאשר רוצים להוציא ליינים בתל אביב שיצליחו צריך לחשוב על הכל חוץ ממסע פרסום. צריך לא רק להביא את האנשים למקום אלא גם לגרום להם לרצות להישאר, לבוא שוב פעם והכי חשוב זה לספר לכמה שיותר אנשים עד כמה הם נהנו ושווה לבוא.

העיר תל אביב אף פעם לא נחה ובכל מקום יש מה לעשות ולהעביר את היום ואת הלילה. מועדונים בתל אביב מנסים כל הזמן לחדש בכדי למשוך עוד ועוד קהל.

בעיר תל אביב יש יותר היצע מביקוש בתקופת החורף, כי רוב האנשים אוהבים להישאר בבית ולא להעביר חלק מן הלילה בלעמוד בתור בכניסה למועדון. חלק מעדיפים להזמין חברים הביתה, לארגן מסיבה בבית או ללכת לבר קרוב אשר לא צריך לחכות בתור בשביל להיכנס.

גם מבחינת כל החוגגים אשר לא גרים בתל אביב המצב משתנה. רוב האנשים מעדיפים לא לשבת מאחורי ההגה בזמן גשם חזק אשר גורם לפקקים ומסוכן יותר מבחינת ראות וגורם לתאונות.

מועדונים בתל אביב אשר נמצאים בקרבת החוף יסגרו את המועדון בזמן החורף או שיעבירו אותו למועדון סגור. עניין זה הוא מאוד קשה, כי צריך איכשהו לשמור על הלקוחות שיעברו למקום החלופי ואז יחזרו שוב בקיץ למתחם ליד הים. מועדונים אשר יש להם ליינים בתל אביב רק בזמן הקיץ מסתכנים בזה שהחוגגים אולי נהנו אצליהם אך ישכחו מן המקום כי עוד ועוד מקומות נפתחים כל הזמן.


אודות מחבר המאמר

כתביה  - נופר דולברג

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.