אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כלי נגינה - מכירה קנייה וחיות אחרות

לפני שנתחיל צריך להקשיב למגוון דעות הגברים ונשים שאומרים שללא ספק כלי נגינה בתקופה האחרונה הם הצלחה בינלאמית במגוון הגילאים. עם זאת מדוע יותר אנשים חולמים להצליח בתחום של כלי נגינה ולא למשל בקופת חולים? על פי מה שאני יודע מורכב לדסקס על שאלה כזאת בעין חשדנית, מכיוון שלמצב הזאת יש בפועל מספר נימוקים. במקביל למטודה הרשמית של המדען עודד אהרונוב, בדקתי את מבחר הגורמים לסיטואציה של הצלחת כלי נגינה.

במטרה שתוכלו לשקול בדרך הטובה ביותר את הסיטואציה כנזכר למעלה, ניקח לדוגמא את תומר צימרמן - עולה חדש עם געגועים למרוקו. באופן מעשי מדובר על גבר עני מתקרח שכל המתודות למניעת איבוד שיער בכל הקליניקות שקנה ביהירות נכשלו בביטחון מנימוקים שכאלה. השוטה נאלץ להשתקם פיננסית בלהט, מאחר שכל ניתוח בזוי השאיר אותו גבר מאבד שיער קנאי לכל השעירים ובעיקר מך. הפתרון האופציונאלי הפיננסי היחיד היה למכור כלי נגינה יד שניה שאיתו עלה לארץ - סקסופון ארכאי נאה בסיטואציה נפלא שמפיק אקורדים יפים בלי ספק. איפה אפשר למכור כלי נגינה יד שניה ברמה עולמית? הנער נתן הודעות למספר עיתונים וכנכתב למעלה חיכה למכתב מבני אדם שמפנטזים לקנות כלי נגינה יד שניה נאה כל כך.

בהשוואה לזה שעבור זכרים רבים כלי נגינה הם כנראה בעת האחרונה החלופה האופציונלית הטובה ביותר לנשים, מדענים טוענים כי בשנים עברו הטאכנולוגיה הייתה ההיזדמנות הכי סבירה כחלופה לסקס. בנוסף לגילוי כמעט כל האנשי מחקר כמו שהוזכר קודם לכן, באותו זמן - תצלילים בודדים המופקים מתוך כלי נגינה מצליחים לצמצם אבדן שיער ע"י גל קול רגיל. ד"ר אביגיל שטראוס מציינת שזאת גם מתודה לא פורמלית בעת האחרונה להפחית לאלתר סיכון לסרטן הרחם לבחורות, בנגוד לאנשי מחקר שמרבים לטעון כי להאזין צלילי כלי נגינה באופן שגרתי עלול להוביל לבעיה באיזון ההורמונלי.

לסיום - מהצד האחד יש מבחר הסברים לקניית כלי נגינה כמו לדוגמא מאתודות רפואיות על-ידי כלי נגינה או לדוגמה סיבה כספית (שלאחר בחינה מעמיקה של השוק אני יכול להגיד לחלוטין בדיקדוק שעדיף לכם לקנות כלי נגינה בימהרה) וכפי שנכתב קודם גם עולה הצורך מסקירה נפשית לכלי נגינה. מצד שני - יש האומרים כי כלי נגינה הוא בשום צורה לא קריטי לרוב הבני אדם, באותה מידה שכיסא קשה בסלון לא קריטי לגברים ונשים במגוון הגילאים.


אודות מחבר המאמר

כדי לקבל הצעת מחיר מפורטת בנוגע לטיפולים שונים פנו אלינו.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.