אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אוכל לכלבים – כך תגרום לידידך השעיר לצרוך מזון בריא

 

 

אוכל לכלבים – כך תגרום לידידך השעיר לצרוך מזון בריא

אם עד עכשיו, נהגתם להאביס את כלבכם היקר בשאריות מהארוחות המשפחתיות, כדאי לכם לקרוא את הכתבה הבאה.

לכלבים צרכים התפתחותיים ופיזיולוגיים שונים משל בני אדם ובעלי חיים אחרים, ולכן צריך להתאים להם סוגי מזון ייחודיים. חברות המתמחות בפיתוח וייצור אוכל לכלבים עמלו שנים רבות על תכנון, מחקר ופיתוח מוצרי מזון, המותאמים באופן אידיאלי לצרכים הייחודיים של אוכלוסיית ההולכים על ארבע.

·         פורמולות מאוזנותאוכל לכלב מכיל פורמולות המספקות הזנה מאוזנת, אידיאלית ומושלמת לידידנו השעירים והנאמנים. כל הפורמולות פותחו, כמובן, על ידי וטרינרים, תזונאים ומהנדסי מזון המומחים בתחום של חיות מחמד בכלל וכלבים בפרט. ההרכב התזונתי, המינון והתוספים מתאימים באופן ייחודי לצרכים הפיזיולוגיים והאינדיבידואליים של הכלבים. (מסיבה זו, אוכל לכלבים לא יתאים לחתולים). ניתן לומר, באופן חד משמעי, שמזון של בני אדם עלול לגרום לכלבנו היקר נזקים (מיידיים ומצטברים) בשיניים, במערכת העיכול, בעור, בפרווה ובכלל המערכות בגוף.

·         פורמולות המותאמות לשלב ההתפתחותי של הכלב – חברות המתמחות בייצור מזון לכלבים פיתחו מוצרים עם פורמולות, המותאמות באופן אידיאלי לגיל ולשלב ההתפתחותי של הכלב. כך למשל, המזון של גורים שונה בהרכב ובמינון מהמזון המיועד לאוכלוסיית הקשישים. כמו כן, יש שפע של מוצרי מזון רפואיים המותאמים לכלבים עם צרכים מיוחדים.

·         בקרת איכות קפדנית על מוצרי המזון – סוגים איכותיים של אוכל לכלבים עוברים בדיקת איכות קפדנית המבטיחה עמידה בפרופיל תזונתי בריא ומזין. (מומלץ לבחור באוכל לכלב שעבר בדיקות מחמירות על ידי AAFCO – האגודה הרשמית באמריקה המפקחת על מוצרי מזון לכלבים).

·         בקרה על כמויות המזון – שימוש באריזות מוצרי המזון לכלבים מאפשר לנו לבצע בקרה איכותית ומדויקת על כמויות האוכל שצורך ידידנו הנאמן בכל ארוחה. זהו יתרון חשוב, במיוחד לנוכח העובדה שכלבים שונים זקוקים לכמויות שונת של אוכל (בהתאם לגיל, לגזע, לאורח החיים ולמצב הבריאותי הכללי).

·         טריות המזון – מזון לכלבים מגיע אלינו באריזות מיוחדות וחסכוניות השומרות על טריות האוכל לאורך זמן.

ניתן לסכם ולומר שבחירת אוכל לכלבים היקרים שלנו צריכה להתבסס בעיקר על שיקולי בריאות ואיכות.


אודות מחבר המאמר

אתר mikmik.co.il אוכל לכלבים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.