אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תיקונים לאייפון – כל מה שרציתם לדעת!

תיקונים לאייפון חייבים להתבצע רק בידי אנשי מקצוע מיומנים. לא כל אחד יכול להיכנס לקרביו של המכשיר המורכב ולבצע תיקונים לאייפון בהצלחה. במעבדת "אביב תקשורת" צברו ניסיון רב. אין ספור לקוחות ממליצים על המעבדה, על השירות האדיב, על העבודה המקצועית ועל מחירי התיקונים האטרקטיביים.

 

 תיקונים לאייפון – על התקלות הנפוצות

·        אייפון 4 עלול להינזק מחשיפה לתנאי מזג אוויר בעייתיים, במיוחד מחום גבוה ומרטיבות. מסך המגע הרגיש עלול לסבול משברים מסדקים הנגרמים כתוצאה מנפילה או חבלה והורדת אפליקציות בלתי מורשות ובעייתיות עלולה לגרום לנזקים ולתקלות.

·       שקע הטעינה משמש במכשיר האייפון גם כחיבור למחשב, הוא משמש אותנו יום יום ולכן הוא עלול להישחק ולהיפגם. הרבה תיקונים לאייפון הם תיקונים והחלפה של שקע הטעינה.

·        כפתור הבית הוא הכפתור היחיד הנמצא בקדמת האייפון. אחד מבין התיקונים הנפוצים במכשיר האייפון הוא החלפת כפתור הבית.

·        תיקונים לאייפון נוספים הם  תיקון האנטנה הסלולארית, החלפת המיקרופון או הרמקול, תיקון או החלפת מנגנון הרטט ורכיבי חומרה נוספים כמו מעבד, רכיבים אלקטרוניים, זיכרון פלאש ועוד.

 תיקון מסך לאייפון - הכול על התיקון הנפוץ ביותר

התקלה הנפוצה ביותר במכשיר האייפון היא שבר או סדק במסך.

 החלפת מסך לאייפון מתבצעת כאשר המסך מפסיק להגיב והתצוגה הופכת להיות לבנה מהירה. תקלות נוספות הם בעיות במגע או שהמכשיר נכבה לעתים קרובות.

 כדי לבצע החלפת מסך לאייפון  יש לפרק את החלק האחורי של המכשיר, להפריד את הסוללה, לפרק את מנגנון הרטט ואת המצלמה. החלפת המסך היא תהליך לא פשוט המחייב היכרות מעמיקה עם המכשיר וכל חלקיו. כדי לפרק ולהרכיב בהצלחה את מסך האייפון יש צורך במיומנות טכנית גבוהה .

 

כאשר אתם מבקשים לבצע החלפת מסך לאייפון, רצוי לבקש החלפת מסך אורגינאלי. אומנם, החלפת מסך מקורי יקרה קצת יותר, אך ההשקעה כדאית. מסך לא מקורי עלול לגרום לתקלות חוזרות ולבעיות בהפעלת המסך והמכשיר. 


אודות מחבר המאמר

אביב תקשוורת

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.