אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מה הם הכללים החשובים לשמירה ולהגנה על עור הפנים?

מראה של פנים צעירות וחלקות הם כמובן השאיפה של כל אישה באשר היא ובנוסף גם לפעמים של כל בן, להישאר צעירים לתמיד זהו משהו שניתן להביא אותו לידי הגשמה  גם בגיל מבוגר ואפילו אם אתם צעירים יותר אך יש לכם קצת קמטוטים במצח, מעל הפה, חריצים וכדו' כדאי לטפל בתופעה, ולנסות לפתור את הבעיה לפני שהיא מתפשטת וגדלה.

בעת האחרונה, ענף הקוסמטיקה והאסטטיקה הביא עימו מגוון של מוצרי טיפוח חדשים שמטרתם לתת את הפיתרון למראה של למראה ולמצב של העור וגם למנוע את הסיכונים והסיכויים בניתוח. מוצרים אלו מכילים בתוכם רכיבים מן הטבע ויטמינים, אנטי אוקסידנטים ומרכיבי לחות מה שנותן לעור הגוף מראה חדש וצעיר.

ישנם אנשים מפורסמים כמו, כוכבי סרטים שלמרות הגיל שלהם המבוגר יחסית הם בכל זאת נראים צעירים  בעשר או עשרים שנה מהגיל שלהם , כיצד אותם אנשים עושים את זה ומצליחים להיראות יפים וצעירים? בשורות הבאות נביא מספר טיפים והמלצות לשמירה על עור בריא וצעיר.

ידוע הדבר שאורח חיים בריא ומאוזן יחד עם שילוב של תזונה רצויה וכושר גופני הינם הפעולות המתאימות לשמירה על טיפוח עור הפנים וההגנה עליו דבר נוסף, חשוב זה להימנע משהות רבה במקום לא מוצל, האקלים הישראלי מאופיין בהמון אור ושמש גם בעונת החורף במיוחד בתקופת הקיץ אולם בעת הצורך חשוב להצטייד בקרם הגנה ואף להשתמש באותו מוצר כל כמה שעות במיוחד אם נמצאים בשמש ואפילו אם נמצאים במקומות מוצלים.

 האם נכון כי העישון עלול לפגוע במראה של העור?

יש דעות שונות אשר אומרות שהעישון  וגם הימצאות בסביבה של אנשים מעשנים, מלבד הנזקים הפיזיים שזה גורם, זה גם מביא  לנזקים לעור של הפנים: קמטים וחריצים בפרט באיזור של הלחי, ליד השפתיים ומתחת לעיניים,  כתמים אשר מופיעים על עור  הפנים ואף צבע עמום בפנים. נזקים אלו מגיעים בגלל התנועות הנעשות בזמן שמעשנים: הכנסה והוצאת העשן, עשן הסיגריה שחודר ונכנס בזמן העישון, תנועות אלה הינן גורמות לפגיעה ולנזקים לעור העדין של הפנים ובנוסף הן גורמות לו להתייבש ולקבל סדקים.

שמירה על הרגלים נכונים ואורח חיים בריא יחד עם כל המשתמע מכך: מאכלים בריאים, התעמלות, שימוש במוצרי קוסמטיקה מתאימים הימנעות מעישון, הינם הדברים החשובים הנדרשים לשמירה על עור בריא צעיר ונאה.


אודות מחבר המאמר

לפרטים נוספים כנסו:

http://www.cosmetishop.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.