אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ויטמינים וחלבונים כתוספי מזון

החלבון הינו תרכובת אורגנית הבנויה מחומצות אמינו, בו בזמן שויטמינים גם הם חומרים אורגנים שבלי ספק חיוניים לגוף.ויטמין מסייע לגדילה, פעילות מערכתית והפקת אנרגיה מהמזון.באותו זמן לויטמין, לחלבון יש הרבה תפקידים. למשל: נוגדנים של מערכת החיסון, מרכיב את העור והשיער, משמים כזרזים של תגובות כימויות בגוף וכד'. כפי שנאמר, צריכת חלבון וויטמין ממקורות מגוונים הם לאל ספק הדרך הכי סבירה להגן על גופנו. דוגמאות לויטמינים: ויטמין A- מונע חמצון של חומרים ותרכובות בגוף. ויטמין C – מסייע ביצירת עצמות ורקמות, במקביל לסידן.ויטמין D – מסייע בספיגה של זרחן וסידן.

תוספי מזון הינם דרך טובה להשגת חוסרים בגופכם. אך חשוב לדעת שאין להתבסס עליהם לתמיד וחשוב להתאמן ולהיות בריאים בעלי גוף חזק ויציב. שמור על כושר ואכלו נכון,ף תלכו לתזונאית שתגיד לכם בדיוק מה וכמה לצרוך ואל תעשו דבר ללא התייעצות ממשיהו מומחה. מדובר בבריאות שלכם.

כל הנשים וגברים מכל הארצות צורכים וצריכים חלבון. על מנת לקבל את מנת החלבון היומית, יש לאכול מצרכים עשירים בחלבון. למשל: טונה, ביצים, גבינה וכדומה'.בכדי לפתח שרירים, עדיף לאכול אחרי אימון פחמימות וכמובן חלבון בכמות מתאימה.בזמן האחרון, ישנם ספורטאים רבים הצורכים אבקת חלבון באופן רגיל אחרי אימונים. ויטמינים גם הם מצרך עדיף לגופנו ורצוי לבחון בדיקדוק בקרב ממחה את מצב גופנו על-ידי בדיקות דם ובדיקות שונות. כפי שנראה לי צריך לגוון במקורות צריכת ויטמין וחלבון, אם אסכם. קניית אבקת חלבון לא תועיל לנשים וגברים לפתח שרירים ללא שיתאמנו היטב לפני כן. החלבונים נבנים בתוך התא על-ידי הריבוזומים, ותהליך יצירת החלבון מתחיל בגרעין התא.מומלץ לזכור שאסור לצרוך ויטמינים באופן או צורה מוגזמת. קיימים המון ויטמינים מסיסים במים וכאלה שלא. כאמור, עודף ויטמינים בגוף עלול להיות לא בריא. בהצלחה!


אודות מחבר המאמר

אלפבת - מילון סלנג עברי קורע מצחוק המכיל מילות סלנג מכל אזורי המדינה.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.