אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עיצוב גינות

עיצוב גינה או עיצוב גינות זה אתגר לא פשוט כלל וכלל . עיצוב הגינה מורכב 2 דברים בסיסים , האחד הוא הכרת החומרים שמהם נעצב את הגינה . והשני הוא היכולת לראות בעני רוחנו כיצד תיראה הגינה לאחר מספר שנים .

עיצוב גינות עולם הצמחים

בבואנו לעצב את הגינה עלנו לקבוע אלו צמחים ועצים מתאימים . עלנו לשאול את עצמנו את השאלות הנכונות וכך נדע לתת תשובות מתאימות. חלק מהשאלות שאנו צריכים לשאול את עצמנו בבואנו לשאול את עצמנו הן , האם סוג הקרקע שבגינתנו מףתאים לגידל צמחים ? האם יש להשביחה או להוסיף לה חמרים או להחליפה בשיכבת קרקע אחרת ? אלו צמחים נשתול מה המראה שלהם ? האם הם עונתיים או שהם צומחים כל השנה ? מה היא צריכת המים של כל צמח וצמח  ?  מה רמת הטיפול שיש להקדיש לכל צמח ? מה תחיפות האחזקה של הגינה? אזה צבעים אנחנו נרצה לראות בגינה בכל עונה ?

עיצוב ותיכנון הגינה

לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסטישנם נתונים שהם לכאורה שוליים, אך חשוב מאוד לקחת אותם החשבון בבואנו לתכנן ולעצב את הגינה . הצמחים מושפעים מהרוחות ומהטמפרטורה השוררת באזורנו בקיץ ובחורף . צריך לבדוק היטב אזה צמחים ועצים מתאימים למזג האויר ששור באזורנו. יש לקחת בחשבון את נושא כמות השמש בגינה , יש להניח שבשנים הראשונות הגינה תהיה שטופת שמש בהמתנה לעצים שיצמחו יתפשו גובה ויתנו צל ואז נוכל לשתול צמחים שהם צומחים היטב בחצי שמש או צל מלא. לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט

עיצוב הגינה בהבט של מחיר ומאזה משתלות נקנה .

לצערנו ישנן ספקים אשר מקצרים תהליכים אצלם במשתלה על מנת לחסוך בהוצאות הדישון , סוג האדמה שמתאים לגידול הצמח שוהתוצאה היא מפך נפש , הצמח לא צומח בצורה שהובטח לנו או שאורך חיו קצר ממה שהובטח לנו . טוח המחירים בכל משתלה שונה בעשרות אחוזים ואולי במאות אחוזים ממשתלה למשתלה.

עיצוב והקמת גינה בהבט האישי

בכל בהתהליך של עיצוב והקמת הגינה אנחנו צריכים לאהוב את הנושא מספיק , על מנת שנוכל להקדיש לו משאבים כלכלים וזמן , ומומלץ לשאול את עצמנו האם אנו נחושים מספיק ? האם אנו יכולים להקדיש לנושא את הזמן הראוי לטיפול ותיחזוק הגינה ? דבר אחד חיבים לעשות על מנת להצליח , להתיעץ להתיעץ ולהתיעץ. גם כשאנו פונים לבעלי מקצוע שנותנום לנו את התשובות כדאי שנדע להפעיל שיקול דעת , גי לעיתים אנו נקבל תשובות שונות מבעל מקצוע זה או אחר. יש האומרים שלטפל בגינה זה דרך חיים


אודות מחבר המאמר

יוסי פנסו קידום אתרים בגוגל ,אחת מדרכי הפרסום הזולות והיעילות ביותר היא קידום אתרים בגוגל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.