אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

לקראת הקיץ: פרגולה תלויה

 

 

פרגולה תלויה עוזרת לכם להתגבר על בעיות טכניות או אסתטיות אשר אינן מאפשרות את שילובה של פרגולה רגילה.

תליית פרגולה מהאוויר, המתאפשרת הודות לשימוש באלומיניום מאפשר התאמת פתרון הצללה גם לחללים קטנים וגם להשתלבות קלה בעיצובים קיימים.

אין קץ ליתרונות

על אף העובדה כי רשמית אנחנו עדיין באביב, הקיץ כבר מורגש במחוזיתנו. יחד איתו מורגש הצורך בהתאמת פתרונות הצללה חיוניים עבור גינות הבית ומרפסותיהם.

כבר הספקנו לספר לכם על לא מעט יתרונת שנלווים לשיטת הבניה המתקדמת המשמשת לבניית פרגולות, אך זה לא הכל. היתרון הבא הופך את השיטה למתאימה אף יותר לכל אלו מכם בעלי הגינות או המרפסות בבית.

בכדי לייצב ולתמוך בפרגולה נהוג להתקין רגלי תמיכה בפינות הפרגולה, בין אם בכולן ובין אם בחלקן. אך בעוד בעבר היה מדובר בהכרח, כיום ניתן לוותר על רגלי התמיכה וליהנות מדרכים אחרות לייצוב הפרגולה, וזאת בעיקר הודות לשימוש באלומיניום, העומד בבסיס שיטת הבניה הקלה.

לא עסק לחובבנים

את הפרגולה תולים באמצעות חיבורים חזקים במיוחד על קיר, שנמצא כמתאים לשאת את משקלה בכל תנאי מזג אוויר, אפילו אלו הקשים ביותר.

אנשי מקצוע המוסמכים לדבר יוכלו לאשר את תקינותו של הקיר לשאת את הפרגולה, ולהבטיח את בטחונכם. לאחר מתן האישור, ניתן להחל בתהליך העיצוב של הפרגולה, כפי שמאפשרת לכם שיטת הבניה הקלה.

תלוי בסיבה

על ידי תליית הפרגולה, מתבטל כאמור הצורך בהתקנת רגליים תומכות. זהו פתרון אידיאלי המאפשר ניצול מרבי של השטח, דבר קריטי במיוחד בגינות ומרפסות קטנות שטח, וזהו פתרון הכרחי בגינות ומרפסות בהן לא ניתן, מסיבה כזו או אחרת, להתקין רגליים תומכות.

גם כאשר ישנה אפשרות להתקין פרגולה רגילה, ניתן ליהנות מהיתרונות הנוספים שמציעה הפרגולה התלויה, כמו למשל צמצום חומרי הגלם המשולבים בגינה מה שמקל גם על השתלבותה בעיצוב הקיים וגם על שמירת המראה הטבעי בגינה.

הצללות נקודתיות, כמו אלו הנדרשות לא פעם בכניסות הבתים, מומלץ לבצע גם באמצעות פרגולות תלויות, בכדי למנוע את חסימת הכניסה למבנה.

ליהנות מהצל כבר הקיץ

הגינה או המרפסת שלכם לא צריכים להישאר מיותמים בימות הקיץ. מגוון פתרונות הצללה מאלומיניום יאפשרו לכם הנאה מרובה מהשטח שבבעלותכם, גם בעונה החמה.

לפנינו עוד ימים רבים של קיץ, זה הזמן לדאוג להכין את הגינה או המרפסת שבבעלותכם להנאה וניצול מרביים שלהן בעונה החמה. אנחנו בעילית אלומיניום נשמח לסייע לכם בבחירה שתוביל תוך 48 שעות להצללה מלאה של שטח המרפסת או הגינה.


אודות מחבר המאמר

חברת עילית אלומיניום לבנייה קלה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.