אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אביזרי מין בחברה הישראלית

החברה הישראלית עברה כברת דרך ארוכה מאז גלי ההגירה הראשונים בסוף המאה ה-19 ועד לימינו בכל הנוגע למיניות ולשימוש בעזרים חיצוניים כגון ויברטור, דילדו ואביזרי מין אחרים לצורך עינוג עצמי. מחברה בה כל דבר שקשור ליחסי מין היה טאבו ונושא האסור בשיחה הפכה החברה הישראלית למתירנית במיוחד בכל הנוגע לסקס, לשימוש עם אביזרי מין, ולהכרה החברתית בזכות של הפרטים בה לעינוג עצמי בעזרת ויברטור.

בעוד שבעבר יחסי המין היו מוכוונים ילודה ופריון כיום הדגש הוא על הנאה והגשמה עצמית. מהפכה זאת התרחשה במקביל למהפכה הפמניסטית העולמית וניתן לומר בביטחון מסוים שהמהפכה הפמניסטית תרמה רבות לשינוי תפיסת המיניות בחברה הישראלית ובהכרה שעונג מיני יכול להתקיים ללא זיקה להריון, לידה ופריון.

העלייה בגיל הנישואים הממוצע יחד עם תופעת הרווקות המאוחרת שהפכה לנפוצה מאוד בשני העשורים האחרונים יצרה קבוצה גדולה מאוד של נשים וגברים בגיל הפריון ללא בני זוג. לגברים ולנשים אלו ישנם צרכים מיניים רגילים רק שבהעדר בן זוג או בת זוג לחלוק עמם את צרכיהם מוצאים אנשים אלה את עצמם מגשימים את תשוקותיהם ללא עזרת אדם אחר.

בנקודה זאת נכנסים אביזרי מין והשימוש ההולך וגובר בהם. אין זה חריג כיום למצוא ויברטור בדירה של אשה רווקה. ויברטור הפך לנושא שיחה מקובל בין חברות ונשים רבות מעניקות לחברותיהן ויברטור כמתנת יום הולדת או כשי העיד על חוזקה של החברות והאינטימיות שלהן.

עידן האינטרנט שינה את אפשרויות הרכישה של אביזרי מין. בעוד שבעבר ויברטורים ואביזרי מין אחרים נמכרו בחנויות סקס שהיו מיועדות לגברים בעיקר וכף רגלן של נשים נזהרה מלדרוך בהן כיום, ניתן לרכוש ויברטור בכל חנות סקס או חנות אביזרי מין באינטרנט. היתרונות הם : זמן רב לבירור ולבדיקה ללא מבוכה וחשש, אנונימיות ופרטיות כיוון שהקונה מעולם לא פוגשת את המוכר או המוכרת ומעל לכל הפשטות והקלות שעושות את החויה לנעימה.

אם כן, שינויים חברתיים, כלכליים ושינוי תפיסה בחברה הישראלית מובילים לכך ששימוש בכל אביזרי המין הפך להיות נורמה בקרב נשים רווקות ואף בקרב בני זוג הרוצים להעשיר את החויה המינית שלהם. כך, ויברטור שבעבר קיומו היה נדיר ביותר הפך להיות לאחד האביזרים הנפוצים ביותר בתרבות הפופ, בתוכניות הטלויזיה השונות ואף בעיתונות הכתובה והשמרנית. חנות סקס הפכה להיות לנושא שיחה מקובל בקרב צעירים ולאבן שואבת בקרב בוגרים הרוצים להעשיר את חויותיהם המיניות ולחזק את מערכות היחסים שלהם.


אודות מחבר המאמר

רשת "סופרטויס - כשהתשוקה והאיכות נפגשו" הינה רשת ארצית לממכר אביזרי מין. לרשות סופרטויס המגוון הגדול ביותר של אביזרי מין בישראל. הרשת הינה יבואנית בלעדית של מספר מותגי יוקרה בהם Fairy, Lelo ועוד.

בקרו אותנו באתר הבית http://www.supertoys.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.