אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

למה הקמתי אתר שירים משלי?

שלום רב, שמי לירון תמם, ואני רוצה לספר לכם על האתר החדש שלי. במאמר זה אפסר לכם בקצרה על האתר ומה יש בו, ובהמשך אספר לכם, למה החלטתי לבנות אותו, ולמה אני מבקש לנצל את הפלטפורמה של הרשת לצורך זה.

את האתר הקמתי לפני חודש וחצי, אחרי שנים בהן הייתי כותב במספר אתרי שירה (קיבצתי את כל האתרים בעמוד אחד באתר), בכל שבוע הייתי מעלה מספר שירים לאתרים השונים, כאשר החלוקה לרוב היתה על פי ההתייחסות של הקוראים באתר לשירים, מתוך הסכמה ביני לבין עצמי, שאתר שאין בו מגיבים או קוראים, אין טעם לעלות יותר מדי שירים, כי איש לא מתייחס אליהם. לשמחתי ברוב האתרים כן זכיתי לתגובה כזו או אחרת.

בעקבות שינוי מסוים בתחום, לפחות מבחינה אישית, הבנתי שהגיע הזמן לעלות מדרגה, כלומר להקים אתר משלי שיקבץ את השירים , החדשים והישנים, יאפשר לי להיות באינטראקציה יותר קרובה עם אנשים שקוראים את השירים וכן עם אנשים אחרים שכותבים. אז הקמתי אתר משלי דרך הפלטפורמה של WIX.

מרגע תכנון בניית האתר הבנתי שחייבים להיות בו 2 עוגנים עיקריים, הראשון שירים, שם אפרסם שירים חדשים ומדי פעם אעלה גם שירים ישנים (תהליך שלוקח זמן מאחר ומדובר בכמות עצומה של שירים, למעלה מ6,000 שירים שנמצאים אצלי). העוגן השני הם סיפורים. עמוד שמכיל סיפורים ישנים שלי, את רובם כתבתי בשנת 2000-2001 , בעת נסיעות ארוכות למזרח. היום אני כבר לא כותב סיפורים, אז מה שנותר לי זה לפרסם כל שבוע סיפור מאותה תקופה.

מאחר וראיתי בו יותר מאתר לפרסום שירים, יצרתי גם עמוד צור קשר, ועמוד חדשות בו אני מעדכן מדי שבוע על השירים והסיפורים שעלו לאתר. לאתר הוספתי עמוד בלוג, דרך אפליקציה של בלוגר מבית גוגל, וכך פתחתי בלוג "לירון תמם שירים" ובו אני מפרסם מדי שבוע פוסט, שבאופן אוטומטי מתפרסם גם באתר.

במקביל לאתר, גם הקמתי עמוד פייסבוק בו אני מפרסם מדי יום כמעט פוסטים, שכוללים קטעי שירים וסיפורים, במטרה למשוך גולשים להגיע אל האתר. מלבד עמוד פייסבוק פעיל, יש לאתר עמוד גוגל פלוס, טמבליר, פינטרסט, ואפילו טוויטר. העדכון האחרון של האתר הוא עמוד פורום, בו אני מתכוון לפרסם יצירות קצרות , לאפשר לגולשים להגיב על שירים (דבר שכרגע לא ניתן לעשות בעמודי השירים) ואפילו לפרסם יצירות, אז אם יש לכם , אתם מוזמנים להיכנס...

עכשיו אתם בטח תוהים בשביל מה זה טוב, הרי לא ארוויח מהאתר הזה שקל. נכון. אבל אני אוהב לכתוב, וחשוב לי להמשיך ליצור. עכשיו אני יודע שני דברים, ראשית, לא משנה מה יקרה בעולם האינטרנט, לי יהיה מקום בו אוכל לכתוב גם אם אתרים אחרים יחליטו לרדת מהאוויר, דבר שאני לא מאמין ולא מאחל שיקרה. שנית, באתרים מסוימים אני יכול לכתוב דברים מסוימים, אצלי באתר אני יכול לפרסם מה שאני רוצה, ויתרה מזו, אני יכול להסביר את עצמי טוב יותר, דרך הפוסטים בבלוג, או דרך הפרשנות שאני מעניק לכל שיר לצד הפרסום שלו. ואם מישהו יקרא את השירים , ייהנה מהם, יזדהה איתם וירגיש שהם מדברים אליו, אני את שלי עשיתי. אז אני מזמין אתכם לאתר שלי, מקווה שתהנו.

 

 


אודות מחבר המאמר

אני מזמין אתכם לבקר באתר של לירון תמם, כאן ניתן לקרוא שירים, סיפורים קצרים, פוסטים מהבלוג, להשאיר הודעות בפורום ועוד.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.