אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עלות הסרת משקפיים

עלותו של ניתוח הסרת משקפיים בלייזר היא אחד השיקולים שמלווים את המתעניינים בניתוח. מן הסתם, מי שאינו יכול להרשות לעצמו את מחיר הניתוח אין לו סיבה להתחיל את כל הליך הבדיקה והחיפוש אחר מכון ושיטת ניתוח אשר יתאימו לו.

בעולם המערבי של היום מצד אחד הניתוחים הפלסטיים בכלל וניתוח הסרת משקפיים בלייזר בפרט הופכים נגישים יותר לאוכלוסיה מבחינת מחיר, ומצד שני, המיתון העולמי והכלכלה המדשדשת אינם מאפשרים לכל אדם מהישוב לצרוך ניתוח שכזה שאינו רפואי בהגדרתו.

מכיוון שניתוח הסרת משקפיים בלייזר הוא ניתוח אסתטי, שגם משווק כניתוח כזה, המימון שמקצות לו קופות החולים אינו מימון מלא, אם בכלל. אומנם יש לניתוח מגוון יתרונות רפואיים והתיקון שמבצעת קרן הלייזר בקרנית במהלך הניתוח מעניק למטופל יכולת ראייה משופרת, אך הניתוח עדיין אינו בגדר "חובה" רפואית.

המטופלים שעוברים את הניתוח היו יכולים בקלות להמשיך את חייהם גם בלעדיו, תוך הרכבת משקפיים או עדשות, כפי שהיו מורגלים עד כה. הפן האסתטי הוא המובל בניתוח זה.

באופן כללי עלות ניתוח הסרת משקפיים נעה בין 5000 שקלים ל- 14,000 שקלים. המחיר נקבע תוך התחשבות ושקלול מספר גורמים, דוגמת האם הניתוח מבוצע בשתי העיניים, מה שיטת הניתוח, מצבו הרפואי של המטופל ומידת התיקון שעל קרן הלייזר לבצע, המכון בו מבוצע הניתוח, קופת החולים של המטופל ועוד.

בהשוואה לניתוחים פלסטיים אחרים המחיר אינו גבוה ואפילו נמוך. אולם, בניגוד לניתוחים פלסטיים אחרים, הקהל שצורך את הניתוח או לפחות שוקל לעבור אותו בשלב זה או אחר גדול ומגוון לאין ערוך מזה של יתר הניתוחים הפלסטיים.

ניתוח הסרת משקפיים הוא ניתוח "רך", פשוט ובטוח בהשוואה ליתר הניתוחים בתחום. השינוי האסתטי משמעותי מאד אך אינו משנה את רקמת העור של המטופל ואינו מצריך את אותה הכנה ואותה החלמה כמו יתר הניתוחים.

בשל עובדה זו הניתוח גם זול יותר - יש לו קהל מתעניינים גדול יותר שמוזיל את העלות, ושומר על התחרותיות במשק. 

כיום מי שמתעניין בניתוח יכול לברר על מחירו ועל השיטה המתאימה לו ביותר באמצעות פגישות ייעוץ ללא תשלום וללא התחייבות שמציעים המכונים השונים וקופות החולים. מצב זה, בו ניתן לערוך בירור מקיף ללא כל התחייבות ותשלום הוא תוצאה של התחרותיות הגדולה, והוא כמבון מיטיב עם הפונים.

עם זאת, אין זו עבודה קלה להגיע למספר פגישות ייעוץ בהן גם מנסים לבצע מכירה, ולהשאר חזקים מבלי לחתום עד שבאמת שלמים עם הבחירה והמחיר. קריטריונים חשובים שיש לשים לב אליהם בעת ההשוואה ויכולים לסייע בבדיקה הם סוג המכשור, הביטוח הרפואי שמעניק המכון לאחר הניתוח, הזמינות והנגישות של המכון, ניסיונו של רופא העיניים ולבסוף, כמובן גם המחיר.


אודות מחבר המאמר

פורטל ניתוחים - מדריכי מידע על ניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים במגוון תחומים.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.