אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בילויים חינמיים בעיר אילת

לנסוע כל המשפחה לחופשה בעיר הקייט הדרומית של ישראל? ליצור חוויות, להעניק לילדים זיכרונות מתוקים וליהנות יחד כולם משפע של חוויות מרתקות? אילת הי יעד תיירותי מפואר ומפנק, שמציע 365 ימים בשנה, 24 שעות ביממה, שפע של פעילויות ואטרקציות שיכולות להיות בילוי נהדר לכם ולילדים שלכם. פעילויות חינמיות ומהנות באילת הן חלק גדול מהשפע שיש לאילת להציע לכם, וכעיר התיירות המובילה במדינה, אין ספק שאתם הולכים לעשות חיים משוגעים.

אילת היא עיר של ניגודים, המשלבים טבע ערירי מדברי פראי עם ים מצולות כחלחל מלא חיים, שמש חמה עם רוח בריזה נעימה, תיירות גואה ושלווה עדינה. באילת כל החלומות מתגשמים, והשקט והכיף שלכם מתחילים מהרגע הראשון בעיר.

בילויים באילת יש בלי סוף, ואטרקציות תוכלו למצוא מכאן ועד הודעה חדשה. אך מה עושים כאשר כבר שילמנו הון תועפות על בית המלון, הנסיעה לאילת הייתה גם כן לא זולה, ולהוציא עוד מהכיס בשביל עוד יום בילוי, פשוט לא בא בחשבון? למזלם העיר אילת ערוכה לכל תייר ולכל תקציב, והכינה עבורכם שפע של פעילויות חינמיות ומהנות בהם תוכלו להעביר ימים שלמים של הנאה בבואכם לנפוש במתחם של מלון לאונרדו פריוילג' אילת.

טבע בראשיתי באילת

האוצר הגדול ביותר של העיר אילת, שכנראה הפך אותה למה שהיא היום, הוא הטבע הפראי והבתולי שאופף אותה בכל פינה ובכל מקום סביבה. מההרים והמדבר הפראי והבראשיתי שמקיף אותה מצפון, דרך האוויר והמרחב מסביב ועד מפרץ אילת הקסום מדרום.

מדבריות או לא להיות

לטייל במדבריות אילת – בהרי אילת והסביבה, תוכלו רק במרחק נסיעה קצרה ממרכז העיר, למצוא שפע של נקודות פתיחה למסלולים מאתגרים ומהנים במוקדי עניין שונים. שבילים מפותלים ימינה ושמאלה, מעלה ומטה, שעובר בנופים עוצרי נשימה, מציגים לכם עובדות גאוגרפיות וזואולוגיות שפשוט יפילו לכם את הלסתות. בין עמודי שלמה, להרי שחורת, דרך חבל איילות ופארק תמנע המסקרן, המדבר מעולם לא היה חי ומסקרן יותר מאשר באילת. 

לנפוש במצולות הים האדום

אחד מאוצרות הטבע המוכרים ביותר של אילת (בעולם כולו) הוא העושר הימי המרהיב שלה. בים האדום תמצאו שפע עצום ומגוון של אלמוגים, דגים ושלל יצורים ימיים, אותו תוכלו לפגוש מקרוב ובחינם בביקור בחוף האלמוגים של העיר אילת. עם שנורקל ומשקפת רדו אל מתחת אל פני הים, והיכנסו לעולם קסום של צבעים וחזיונות שלא הכרתם.

טיול בטיילת העיר

בעוד שקשה מאוד להסתובב בין הדוכנים והחנויות השונות בטיילת העיר, ולא להתפתות לקנות מזכרת יפה או ביגוד חדש ואופנתי, אין ספק שטיול לאורך הטיילת בשעות הערב הנעימות שבאילת, זהו אחד הבילויים הפופולריים ביותר בעיר, ששום תייר לא מפספס. ללכת עם הילדים כשהרוח הקרירה מלטפת את השיער, להתבונן באלפי התיירים המחויכים, להחליף סיפורים וחוויות עם היקרים לכם, ופשוט ליהנות מהחיים.


אודות מחבר המאמר

סטודיו קורן דור תוכן שיווקי כתיבת מאמרים ותכנים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.