אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הובלות אריזה ופירוק - המדריך המלא לכל מי שעובר דירה

 

הובלות אריזה ופירוק - המדריך המלא לכל מי שעובר דירה

 נתוני הסטטיסטיקה מלמדים כי למעלה מרבע מיליון משפחות עוברות דירה בישראל. שוק ההובלות בנוי משני סוגי הובלות. חברות המתמחות בהובלת תכולת דירות וחברות המתמחות בהעברת ציוד מסחרי סחורות ועוד. אלו שני שווקים נפרדים המגלגלים מילוני שקלים בשנה.

 הובלת  דירות – כמה תצטרכו לשלם?

 המחיר של הובלות בתל אביב, ובכל עיר, מורכב ממספר גורמים.

 הגורם הראשון הוא הוותק, הניסיון והמוניטין. שוק ההובלות הוא שוק פרוץ וכל יום קמות ונופלות בו חברות הובלה. חברת הובלות בשרון, לדוגמה, שהצליחה לשרוד בשוק רווי התחרות, היא מן הסתם חברה רצינית, בעלת ציוד מתאים, חברה שהעניקה שירות אדיב ומקצועי ללקוחותיה ורכשה מוניטין רב. חברה כזו תדרוש מחיר גבוה יותר מאשר חברה חדשה המנסה עדיין לחדור אל השוק.

חברות רבות עובדות עם פוליסת ביטוח. לפי שאתם מזמינים חברה של הובלות בתל אביב, או בכל מקום , חשוב לבדוק האם לחברה יש פוליסת ביטוח המכסה את הנזקים העלולים להיגרם לתכול הדירה. פוליסת הביטוח מייקרת את מחיר ההובלה, על אף ככל זאת לא מומלץ לשכור חברת הובלות ללא פוליסת ביטוח.

 ציוד מקצועי הוא אחד הגורמים המשפיעים על מחיר ההובלה. אם אתם עוברים דירה באשדוד אל דירה חדשה הממוקמת בקומה השמינית בבניין רב קומות, עליכם לחפש חברת הובלות באשדוד בעלת ציוד מתאים כמו מנוף ועוד.

מספר הפועלים המשתתפים בהובלת הדירה משפיע גם הוא על מחיר ההובלה. הזמנתם חברה של הובלות באשדוד, חשוב לברר כמה פועלים יגיעו במועד ההובלה. ככל שמספר הפועלים יהיה גבוה יותר, מחיר ההובלה יהיה בהתאם, אך ההובלה תימשך זמן קצר יותר וייוותר לכם זמן להתארגן עוד באותו היום בדירה החדשה.

 

הובלות דירה – על השירותים השונים

אם אתם בעלי עסקים ומחפשים חברה של הובלות בפתח תקווה, אתם זקוקים לחברת הובלות המתמחה בהובלות של ציוד משרדי או של בתי עסק. בדרך כלל חברות של הובלות בפתח תקווה, ובערים נוספות, העוסקות בתחום זה עובדות באופן קבוע עם הלקוחות ומציעות מחירים אטרקטיביים יותר.

 יש חברות של הובלות קטנות. הבלות קטנות הן חברות המעניקות שירותי הובלה  לסטודנטים או לחפצים בודדים. אם למשל אתם רוצים להעביר פסנתר יקר, או ארון כבד, עליכם לחפש חברות העוסקות בהובלות קטנות. כדי להוזיל את מחיר ההובלה כדאי לצרף כמה הובלות של לקוחות שונים ביחד. בדרך זו תצליחו להוזיל באופן משמעותי את העלויות.


אודות מחבר המאמר

הובלות בשרון זה פיקס נטו

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.