אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מה אפשר לעשות עם קורס עיצוב גרפי?

לימודי גרפיקה יכולים לפתוח בפניכם דלת למגוון רחב של הזדמנויות מקצועיות. העולם המערבי חי ונושם תחומים שונים בהם משתמשים כדרך קבע בעיצוב גרפי, אמנות דיגיטאלית, גרפיקה ממוחשבת, אנימציות ועוד. נהוג לחשוב שמקומם הטבעי של מעצבים גרפיים שוכן במשרדי פרסום, אולם בפועל, זו הנחה רחוקה מהמציאות. אז מה קורה באמת בתעשיית הפרסום ומה עוד אפשר לעשות עם קורס עיצוב גרפי?

משרדי פרסום

חברות פרסום מורכבות ממחלקות שונות, אך המחלקה שנמצאת באור הזרקורים היא הקריאייטיב. מחלקת הקריאייטיב כוללת את אנשי הקופירייטינג ואת המעצבים הגרפיים. למעשה, על המעצב הגרפי לתרגם לשפה גרפית את דרישות הלקוח בהתאם לקריאייטיב שנבחר. עיצוב גרפי במשרדי פרסום יכול לבוא לידי ביטוי בעיצוב, עימוד, מצגות, סרטונים ועוד. מלבד סוגי העבודות השונות, ישנן אפשרויות קידום במשרדי הפרסום, כאשר המשרה הראשונה ככל הנראה תהיה ביצועיסט (ביצוע עבודות בהתאם להוראות), מעצב גרפי (עם יד חופשית), מנהל קריאייטיב וארט דיירקטור.

תעשיית הפרינט

ספרים, עיתונים, מגזינים ואפילו ספרי לימוד – כולם משתמשים בשירותיהם של בוגרי קורס עיצוב גרפי. הכוונה היא לא רק לאיורים והתאמת תמונות, צבעים וצורת הגופן, אלא לאופן שבו מחלקים את הסדר בעמודים כדי להבליט מסרים נבחרים לעומת אחרים או כדי ליצור הרמוניה ויזואלית בעיני הקוראים. ישנם כללים ברורים לפיהם מומלץ לעמד סוגי טקסט, כותרות ותמונות, את הכלים המקצועיים הללו ועוד מגוון מיומנויות ניתן לרכוש עם הזמן, גם בלימודים וגם בעבודה עצמה.

הזירה האינטרנטית

איך אפשר בלי אינטרנט? במחשב הנייח, הנייד, בטבלטים, אייפדים, סמארטפונים, והעתיד כבר מוכן לעוד מגוון מכשירים. האינטרנט רווי בעיצוב גרפי, בין אם לצרכי שיווק ופרסום, למידע אינפורמטיבי, פעילויות לימוד ומשחקים. אין גבול לעיצובים ואין גבול לגיל המשתמשים. אין ספק שהעשור האחרון תרם לגידול עצום בביקוש למעצבים גרפיים מוכשרים עם עדיפות להתמצאות בתוכנות גרפיות מכל הסוגים.

תעשיית המשחקים

תארו לעצמכם שאתם קמים כל בוקר לעצב משחקים, ועוד בתשלום. משחקי מחשב, פלייסטיישן, אקסבוקס, ווי, משחקים לצורך פנאי ושעשוע, משחקים להעשרת תכניות לימודים – בתחום הזה, השמיים רחוקים מלהיות גבול! בוגרי קורס עיצוב גרפי המתמחים במשחקים מגלה שזה בכלל לא קשה וכל מה שצריך כדי למצוא עבודה בתחום זה דמיון והכשרה מקצועית.


אודות מחבר המאמר

רועי צור

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.