אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיפים חשובים להצלחה עסקית

 

לא לשכוח ש.....

o        הלקוח תמיד במרכז – כלל חשוב אותו יש לזכור בכדי שעסק ימשיך להתקיים הוא מוכרח שיהיו לו לקוחות, לכן אחד הדברים החשובים ביותר הינו לדאוג כי שירות הלקוחות של החברה יהיה בליבת האסטרטגיה העסקית שלו. ההקשבה ללקוח ומתן מענה לצרכיו ולרצונותיו הינו המפתח להמשך קיומו של העסק.

o        לקחת אחריות - קיום מנגנוני ביקורת ובנוסף  היכולת לעמוד מאחורי ההתחייבויות שנתנם ללקוחות ביחס למוצר או לשירות שלכם הינם תנאי בסיסי להצלחתו של העסק.

o        לשמור על חדשנות -  חדשנות יכולה לבוא לידי ביטוי בכמה אופנים, האחד, פירושו שמירה על רמת חדשנות כבסיס להישרדות בענף לאור שינויים גבוהים בשוק ותחלופת מוצרים גבוהה וצרכים חדשים הנוצרים. במקרה זה החדשנות הינה המפתח לשמירת היתרון היחסי של החברה. מצד שני, חדשנות של עסק יכולה לבוא לידי ביטוי ברענון המותג (שינוי לוגו או עיצובו מחדש), במסרים השיווקיים שלו ובעשיית דברים בשונה מהמתחרים.

בבואכם להקים עסק או אם יש בכם רצון לשיפור העסק הקיים יהיה זה נכון לעקוב אחר הכללים הבאים:


אודות מחבר המאמר

חברת GONOGO מביאה עמה תפישה חדשה, הקוראת להשקיע מחשבה והתמקדות בצעד הראשון,הפותח כל מהלך עסקי: הכנת תוכנית עסקית מקצועית. לחברה ניסיון רב בהכנת תוכניות עסקיות (Business plans)בעולם הטכנולוגיה, האינטרנט, המובייל, Retail, תעשייה, ועוד. פרופיל לקוחות עשיר ומגוון.

www.gonogo.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.