אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיולי טרקטורונים בצפון

טיול טרקטורונים בצפון

טיול טרקטורונים בצפון הוא ללא ספק אחת הדרכים המדליקות לראות את הגליל. ואכן, אין הרגשה טובה יותר מנסיעה על רכב שטח כאשר הרוח מלטפת את פניכם והנופים הקסומים של הצפון משמשים לכם כתפאורה. טיולי טרקטורונים בצפון יכולים לקחת אתכם למסלול מרגש אל ארץ ישראל הישנה והטובה. מדובר באטרקציה לכל המשפחה המתאימה לקטנים ולגדולים כאחד. כמו כן, במידה ואתם מעוניינים בחוויה זוגית מיוחדת במינה, טיול טרקטורונים רומנטי בגליל העליון יכול בהחלט "לספק את הסחורה".

טיול טרקטורונים למשפחות ולקבוצות

טיולי טרקטורונים בצפון הפכו זה מכבר לאטרקציה פופולארית במיוחד בקרב קבוצות ומשפחות. הסיבות לכך הינן רבות ומגוונות. ראשית, מדובר בטיולים המשלבים את כל המשתתפים. בעלי רישיונות הנהיגה יכולים לרכב על הכלים. אי לכך, הם מהווים חלק בלתי נפרד מהטיול ונהנים גם מחוויה של נהיגת שטח אמיתית. כמו כן, גם מי שאיננו נוהג נמצא במרכז העניינים. על פי רוב, הרכיבה על הטרקטורונים הינה בזוגות (נהג ונוסע).

טיולי טרקטורונים בצפון הם אטרקציה חביבה במיוחד גם על קבוצות וארגונים. לדוגמא, לא אחת, מקומות עבודה מזמינים טיולי טרקטורונים ליום גיבוש וזאת במטרה להעניק לעובדים אטרקציה מדליקה המתאימה לכולם. כמו כן, מדובר בחוויה מושלמת גם עבור אירועים פרטיים כגון יום הולדת, מסיבת רווקים וכדומה. למשל, במידה ואתם מחפשים אטרקציה מדליקה עבור נער אשר הגיע למצוות, תוכלו להזמין עבורו ועבור חבריו טיול טרקטורונים לבר המצווה. מיותר לציין כי מדובר באירוע הרבה יותר אטרקטיבי מכל ארוחה במסעדה או מסיבה בחצר.

טיול טרקטורונים בצפון עם "טרקטורוני הכפר"

אנו, "בטרקטורוני הכפר", נשמח לקחת אתכם למסע מרגש אל נופים גליליים בראשיתיים. יחד עם המדריכים המנוסים שלנו, נצא מכפר יובל שבגליל העליון לטיול מקסים בנופים ירוקים ובלב צמחייה טבעית. במהלך המסלול, נעלה בשבילים מפותלים וציוריים, נרד לוואדיות קסומות, ונטפס אל מצפים מרהיבים אשר משקיפים אל הגליל ואל לבנון.

צי הרכבים של "טרקטורוני הכפר" מעמיד לרשותכם שלושה כלי שטח מדליקים ו"ידידותיים למשתמש". למשל,תוכלו לבחור בתומקארהישראלי.טיולי תומקאר נחשבים לפופולאריים במיוחד וזאת משום שמדובר ברכבים קלים לתפעול גם עבור נהגים חסרי ניסיון קודם לחלוטין. הרכיבה על התומקאר, שהינו כלי שטח מסוג SBS (Side by Side, נהג לצד נוסע), נעשית באמצעות דוושות והגה כמו במכונית רגילה. ואכן, בתוך זמן קצר, תוכלו להתרגל לרכיבה וליהנות הן מהנהיגה והן מהשטח שלפניכם. כמו כן, אנו מעמידים לרשותכם גם את היהלום הקנדי, ה-Teracross. גם כאן, מדובר ברכב SBS קל ונוח לתפעול. במידה ותהיו מעוניינים בטרקטורון שטח קלאסי, עומד לרשותכם האאוטלנדר מקס של חברת CF-MOTO. מדובר באחד הטרקטורונים הנמכרים ביותר בארץ ובעולם (גם בקרב מקצוענים אשר "חיים את השטח").

במילים פשוטות, טיולי טרקטורונים בצפון עם "טרקטורוני הכפר" מציעים לכם מגוון רחב של כלי שטח המתאימים לכל אחד ולכל גיל. מיותר לציין כי הרכיבה על הטרקטורונים דורשת כמובן רישיון נהיגה תקף. הייחוד שלנו ב"טרקטורוני הכפר" טמון בכך שאנחנו לא רק מטיילים בשטח ורוכבים על טרקטורונים באזורים מדהימים. במהלך המסלול, המדריכים שלנו יעניקו לכם הסברים מרתקים אודות האתרים בהם נעבור. כמו כן, אנו מציעים לשלב בטיול גם אלמנטים נוספים. לדוגמא, הזמנת טיול טרקטורונים עם ארוחה או טיול טרקטורונים רומנטי לזוגות בלבד (הכולל גם עצירה עם בקבוק יין אל מול הנוף המשגע).

 

 

 


אודות מחבר המאמר

טיולי טרקטורונים  טרקטורוני הכפר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.