אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

וילונות למטרות שונות

וילונות למטרות שונות

עולם הוילונות במשך השנים עבר שינוי משמעותי והתפתח בכל העולם, מפריט אשר כל מטרתו היתה לקשט את הבית, ולבודד את הבית מפני העיניים הסקרניות של עוברי האורח מחוץ לבית, כיום פריט זה משמש כחלק חשוב בעיצוב הבית, ביצירת האווירה המבוקשת בבית, ובהשגת מטרות נוספות.

עיצוב הבית הוא חלק חשוב עבורנו בשל העובדה שאנו רוצים ליהנות לבלות בבית המגורים שלנו ועל כן אנו מספקים קו כללי בנוגע למראה המבוקש של עיצוב ביתנו, בין אם אנו מתייחסים לעיצוב וילונות מעוצבים בטעמנו האישי, ובין אם אנו מתייחסים לעיצוב וילונות מעוצבים בהתאם לקו הכללי של עיצוב הבית שבחרנו, על מנת ליצור סינרגיה מושלמת בעיצוב.

על ידי וילונות מעוצבים אנו יכולים להשיג מטרות רבות כמו למשל יצירת אווירה שמחה בחדרי הילדים מלווה בצבעים או בדמויות צבעוניות, וכך אנו יכולים ליצור עבור הילדים שלנו ילדות שמחה וצבעונית, ואולי להשיג מטרות של הטמעת יצירתיות אצלם, ושמחת חיים, אולי ליצור עבורם תהליך הרדמות קל לשינה רגועה בלילות, וכל זאת על ידי הזמנת וילונות מיוחדים עבורם.

וילונות ונציאנים למשרד

דוגמא נוספת להשגת מטרות מסויימות על ידי וילונות מסוג מסויים היא וילונות ונציאנים למקום העבודה, משום שבמשרד אנו מנסים ליצור סביבת עבודה בונה ופרודוקטיבית, ועל כן רצוי לא למשוך תשומת לב יתר על המידה, ולדעת להתאים את כמות האור הרצויה בכל רגע נתון, כי אם המשרד חשוך יתר על המידה, הפקידה יכולה להאט את קצב פעילותה, ואם הוילונות מושכים את תשומת הלב, אז הלקוח יכול להתרכז בצבעים של הוילון ולאבד עניין בתוכן העסקה, ולכן וילונות ונציאנים מתאימים עד מאוד במקרים אלה, משום שהם מתאימים עצמם לכל קיר ומגיעים בכל גודל וצבע, ובשל המבנה שלהם שהוא דמוי תריס ניתן לקבוע את מידת האור הרצויה ולשלוט בה.

קיימים אינספור דוגמאות להשגת מטרות נלוות מהתקנת הוילונות המתאימים לנו ולדרישותינו, ועל כן השלב הראשוני בחשיבה ותכנון רכישת הוילון, הוא שלב משמעותי בבחירת הוילון הרצוי.

במידה ואנו מקבלים ליווי של מעצבת פנים לצורך עיצוב הבית רצוי לשתף אותה במטרותינו, ואם אנו עומדים לרכוש את הוילון באופן פרטי, רצוי שנבצע חקר על האפשרויות הפתוחות בפנינו מבחינת סוגי מוצרי ההצללה הקיימים בשוק הישראלי, ואנו יכולים להיעזר בהם.

אין ספק שאנו יכולים לנבור באתרי אינטרנט ובקטלוגים מקצועיים בתחום עיצוב הפנים והאדריכלות, וכך להתאים עבורנו את הוילון הנכון להשגת המטרות.

 

 


אודות מחבר המאמר

אוהד הראל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.