אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פתרונות טכנולוגיים בעולם אינטראקטיבי

לאור החידושים הרבים שחודרים לעולם הטכנולוגי המודרני שלנו, ולאור החידושים שבדרך, הגיע הזמן שמישהו כאן ירים את הכפפה ויביא את היתרונות הרבים האלה אל המרחב הישראלי. צריך שמישהו ינגיש גם לנו את המגוון הגדול של פתרונות אינטראקטיביים שמתבססים על פיתוחים טכנולגיים המשנים את האופן שבו אנו מתקשרים, לומדים, עושים עסקים, וגם משחקים ומבלים. ואכן, מי שהרים את הכפפה ומביא לנו את המגוון העשיר של פתרונות טכנולוגיים אינטראקטיביים היא חברה בשם טוטלי אינטראקטיב שעוסקת במגוון הרחב של פתרונות אינטראקטיביים וטכנולוגיים בכל תחום. לא די בכך שחברה העוסקת בתחום תציע לנו מגוון רב של לומדות, תוכנות, פתרונות ומשחקים, היא צריכה גם להיות בעלת יכולת הדרכה לשימוש במוצר הקיים, לצד יכולת לפתח מוצרים חדשים או לעדכן מוצרים קיימים לצרכים שלנו. כן, גם חברה כזו צריכה להיות אינטראקטיבית. אנו רואים כי השינוי שעולם העולם המודרני הופך אותו לאינטראקטיבי לגמרי – טוטלי אינטראקטיב.

הנאה מעולם אחר פתרונות אינטראקטיביים הם למעשה מוצרים שמפותחים כדי לשלב בין כל הגורמים הקיימים במערכת. לא מדובר רק על חומרה ותוכנה אלא גם על בני אדם, קולם, תנועותיהם ומי יודע בעתיד גם מחשבותיהם. באמצעות טכנולוגיה המשלבת אמצעים אודיו ויזואליים ניתן לייצר פתרונות טכנולוגיים שבהם נוצרת אינטראקציה רב מערכתית. זה יכול להיות שיעור בבית הספר, הרצאה בפני משקיעים פוטנציאלים, שיחת סיכום בחברה גדולה, תצוגה במוזיאון וכמובן בידור ושעשוע. פתרונות טכנולוגיים בעולם הבידור כוללים משחקים אינטראקטיביים, תאורה למסיבות, שעשועים ותחרויות, חדרי תחושות, שעשועים טלויזיונים. פתרונות אינטראקטיביים הם הדבר הבא גם בעולם הפרסום שבהם הרוכש הפוטנציאלי מתקשר עם המוצר, בודק אותו, מברר לגביו, מתקשר אליו ורוכש אותו. לכן בכל תחום שבו אתם עוסקים, חברה שמספקת לכם את הפתרונות התפורים לפי מידתכם ובהתאם לצרכים שלכם היא בדיוק מה שאתם צריכים.

אינטראקטיביות בכל תחומי החיים אינטראקטיביות יכולה להיות דרך לשדרג את המועדון או הבר שלכם לעומת מועדונים מתחרים, זה יכול להיות הדבר שיעשה את החתונה שלכם לחוויה שלא תישכח, וזה יהיה הדבר שיפתור לכם את כל השאלות לגבי האופן שבו הכי כדאי לכם לחגוג את מסיבת הבת מצווה או הבר מצווה שלכם. המשחקים האינטראקטיביים כוללים מגוון רחב של חוויות רב חושיות שבהן המשחקים משתמשים במשטחי מגע המעוצבים באופנים שונים, בצבעים מגוונים, בנופים כמו בריכות דגים, שדרות עצים, גן פורח, עצים, מגרשי כדורגל ובעצם מה לא? את העיצוב אפשר לעדכן בהתאם לצורך שלכם, כך שאתם יכולים ליהנות מתחרויות מלהיבות, ממשחקים משעשעים ולשנות את המציאות שבה אתם נמצאים במהלך ההנאה מהמסיבה. טכנולוגיה זו תאפשר לך למכור את הפטנט שלך או את חברת ההזנק שלך, את הרעיון המלהיב או את המוצר החדש, כשאתה משתמש בטכנולוגיה שעומדת כיום לרשותך גם בישראל. השתלבו גם אתם ותהיו חלק מהמציאות החדשה.


אודות מחבר המאמר

גיא דינאי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.