אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הרחוב חשף את הרומן

מרינה מרוסייה רצתה לחפש כתובת דרך תוכנת Yandex Maps התוכנה החלופית של גוגל סטריט ברוסייה, כדי לדעת איך נראה הרחוב, לפתע היא קלטה כי הזוג המחובק בתמונה הוא חבר שלה מזה כ-5 שנים ועוד בחורה שהיא לא מכירה.

מרינה תחילה לא האמינה למראה עיניה, לכן היא החלה לקרב לאט את התמונה עם הסמן עד שראתה כי הוא אכן זהה לחברה שלה.

כשחזר החבר שלה הביתה היא ספרה לו על מה שראתה ואף הראתה לו את ההוכחה והוא הודה במעשה, אך הוא יצא אפילו עוד יותר טיפש כשאמר לה שהוא לא אוהב את המאהבת אלה רק אותה והוא רוצה שהם ימשיכו להיות ביחד.

מרינה לא נשארה אדישה ונפרדה ממנו, לאחר המקרה נודע לה כי הוא בגד בה מספר פעמים.

זהו כוחו של האינטרנט, יום הכל גלוי לנגד העיניים של כולם, אז שגוגל סטריט עוברת ומצלמת את הרחוב הימנעו מלעשות דברים לא שגרתיים ולא תמצאו את עצמכם במבוכה נוראית, לא פעם תפסה עדשת גוגל סטריט אנשים מקיימים יחסים ליד חלון ביתם, כאשר זו בכלל צילמה את הרחוב ואת בתי הרחובות כנהוג בפורמט התוכנה.

בקשר למרינה, כנראה שזו הדרך שהיא הייתה צריכה לתפוס את הבחור לפי הראיון שנתנה לרשת הרוסית. היא חשבה תחילה שאולי היה עדיף לא לגלות את התמונה הזו כלל ולהמשיך כך בחיה, אך זהו קול של שברון מפרידה שדיבר מתוכה וכיום היא אומרת שזה היה צריך לקרות וזה הגורל.

ואשר לכל הבוגדים, דעו לכם שבכל מקום כיום ניתן לדעת על המעשים המגעילים שלכם, גם אם זו תוכנה למציאת רחובות תמימה לכאורה, יום יבוא ומישהו יראה ויזהה שזה אתם, אז ראו הוזהרתם, הרי שלא משחקים עם לב שאוהב אתכם, אז אל תעשו את זה לאוהביכם.

לכן בפעם הבאה שאתם עושים משו ולא משנה מהו בין אם זה טוב (להכין הפתעה למישהו או מישהי שאתם אוהבים) לבין אם זה משו רע (לבגוד, לעשות שטויות או אפילו לעשות דברים מול החלון או בכל מקום אחר) כדאי שתבדקו טוב טוב לפני אם אין איזו מצלמה שמסתובבת באיזור או למעלה ומצלמת כל תנועה או תזוזה.

שיהיה לכם צילום מהנה...


אודות מחבר המאמר

כל הזכויות שמורות לטליה מחשבים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.