אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טבעת אירוסין עם יהלום – אך באיזה צבע?

 

 

בעבר זה היה ברור לכל גבר כאשר הוא היה נכנס אל חנות תכשיטים עמוסה בסוגים שונים של טבעות למטרת אירוסין – הבחירה הייתה מובנת מאליה -  היהלום המקובל ביותר בצבע לבן (שקוף). בשנים האחרונות האופנה מעט השתנתה וכיום נשים רבות התחילו לחבב יהלומים בצבעים שונים, מה שמעניק לתכשיטיהן נועזות מיוחדת ויופי מרהיב.

טבעת אירוסין קלאסית – אך עם איזה צבע של יהלום?

כפי שציינו קודם לכן – ניתן למצוא סוגים שונים של טבעות אירוסין החל מטבעות אירוסין בסגנון וינטאג', טבעות אירוסין מיוחדות, טבעות למטרות אירוסין שהינן מעוצבות ועד טבעות אירוסין טוויסט, טבעות למטרות אירוסין שהינן זולות וכן גם יוקרתיות יותר. השאלה שנשארה בעינה היא: כיצד בוחרים את צבע היהלום לטבעת?

אם גם אתם שואלים בדיוק את אותה השאלה דעו לכם שאינכם לבד כלל וכלל. מדובר על אחת השאלות הנפוצות ביותר בקרב גברים רבים שלא רוצים להתייעץ עם נשותיהם אודות הטבעת אותה הם עומדים לרכוש (ועל ידי כך להצליח בעצם להפתיע אותה) ועמה בעצם לשאול את השאלה הגורלית. חשוב להבין שמדובר, בסופו של דבר, בהעדפתה האישית של בת הזוג. ניתן למצוא נשים שיתחברו מאוד ליהלומים בצבע אדום וכאלו שיעדיפו דווקא יהלומים שחורים.

סוגי יהלומים לטבעות אירוסין

אז על אילו יהלומים מדובר? ובכן, מדובר על סוגים מגוונים של יהלומים, כמו לדוגמא:

·         יהלומים צהובים – אז מה הם היהלומים הצהובים? ובכן, היהלומים הצהובים נקראים בשמם השני על שם ציפור "קנריים" וגווניה נעים בין ירוק-חום וכתום.

·         יהלומים אדומים - ניתן למצוא סוג נוסף שהם היהלומים בצבעי האדום וליהלומים אלו אין גוונים אלא רק צבע טהור, בדיוק בשל כך מחיר היהלומים הללו הוא גבוה הרבה יותר מיהלומים צבעוניים אחרים. משקלו של היהלום האדום עומד על כ- 5.11.

·         "יהלומי שמפניה" – יהלומי השמפניה, כשמם כן הם, יהלומים בצבע חום. מחירם, באופן שאיננו מפתיע, יחסית נמוך לעומת היהלומים הצבעוניים האחרים שקיימים בשוק.

·         יהלומים שחורים – היהלומים השחורים נחשבים למאוד פופולאריים ולא רק בטבעות אירוסין אלא בכלל בעולם טבעות האירוסין אלא בעולם התכשיטנות בכלל (עגילים, שרשראות וכן הלאה).

 

 


אודות מחבר המאמר

ליאת מנדלסון

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.