אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך עושים החלקה יפנית

איך עושים החלקה יפנית מבחינת השלבים?

את התשובה לשאלה איך עושים החלקה יפנית ניתן לחלק לכמה חלקים עיקרים. ראשית, חשוב להבין איך עושים החלקה פינית מבחינת השלבים השונים שלה. בדרך כלל, החלקה יפנית מורכבת משלושה שלבים עיקריים: בשלב הראשון מורחים על השיער חומר כימי מיוחד, שמשנה את הרכבה ומבטיח את החלקתה. בשלב השני, מגהצים את השיער באמצעות מכשיר מיוחד.זוהי הפעולה הארוכה ביותר בעת ביצוע ההחלקה והוא משתנה בכל טיפול. כך למשל, החלקת שיער עבור שיער יבש ומתולתל מאוד תיקח בהכרח הרבה יותר זמן  מאשר החלקה יפנית עבור שיער קצר יותר. בשלב השלישי מורחים על השיער חומר נוסף, שיבטיח את קיבוע התוצאה לזמן ארוך.

 

איך עושים החלקה יפנית מבחינת החומרים?

לאחר שהבנו איך עושים החלקה יפנית מבחינת השלבים,ף חשוב להבין איך עושים החלקה יפנית מבחינת החומרים בהם נעשה ימוש. ביחס אל החומר המחליק, ישנה חשיבות רבה במיוחד לבחירת ספר מקצועי המבטיח שהחומר הכימי המיוחד הזה יהיה ברמה הגבוהה ביותר ועם כמה שיותר חומר פעיל בתוכו. כמו כן, בסיום ההחלקה בפועל מורחים על השיער חומר מיוחד נוסף, דמוי סיליקון, אשר תפקידו לשמר את התוצאה. חשוב לשים גם את מלוא הדגש למשך הזמן ובהם החומרים השונים מרוחים על השיער כיוון שלזמן חשיבת מכרעת באיכות התוצאה. 

איך עושים החלקה יפנית שתבטיח תוצאה המושלמת?

על השאלה איך עושים החלקה יפנית מבית הייר סיטי שתבטיח תוצאה מושלמת יש תשובות שונות. בראש ובראשונה, לבחירת הספר המצבע תהיה משמעות חסרת תקדים על התוצאה. כפי שראינו, רק ספר מיומן ומקצועי יבטיח חומרי גלם איכותיים לתהליך, דגש על זמנים נכונים והחלקה שתבוצע ברמה המקצועית ביותר.מעבר לכך, חשוב לדעת שבכדי להבטיח תוצאות משביעות רצון ניתן לענות על השאלה איך עושים החלקה יפנית בעוד תשובות חשובות, שבמרבית המקרים יתלוו לבחירה של ספר מיומן. כך למשל, בחירה של ספר מיומן תבטיח שההחלקה תעשה על שיער נקי במיוחד, שהרי שאריות של שומן או של חומרים אחרים על השיערה יהרסו את התוצאות של כל החלקה יפנית. 

 


אודות מחבר המאמר

המאמר נכתב ע"י הייר סיטי הדמיית שיער

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.