אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אתרי מכירות – לקנות הכל מכל מקום בכל זמן

אתרי המכירות באינטרנט הם טרנד שהולך ומתחזק משנה לשנה. הם ללא ספק אחת הדרכים היעילות ביותר למכירה. מגוון היתרונות העצום של מכירה באמצעות האינטרנט הופך אותו לאחד מכלי המכירה האדירים ביותר שקיימים כיום. קיימים אתרי מכירות לכל תחום כמעט, החל מאופנה ועד למכוניות, החל מכלי בית, ועד לרהיטים של ממש.

 

אבל אני משוכנע שרבים מכם לא שמעו על אחד מאתרי המכירות הגדולים בעולם אם לא הגדול שבהם אשר מציע מעל 60 מיליון פריטים, למעשה אפשר למצא בו כמעט כל דבר אפשרי, מנעליים או ביגוד מכל סוג שהוא, ועד לקנייה של מכוניות אפילו, למעשה המבחר והמגוון שקיים בוא הוא כמעט אינסופי, כל מותג אפשרי קיים בו, אם משהו כבר ניחש אז כל הכבוד, ואם לא אז הרשו לי להציג את טאו באו, TaoBao.com , אתר זה נחשב לאתר המכירות הגדול בעולם, אך קיימת מגרעה אחת והיא שהאתר לא מוכר לתושבים שלא גרים ברפובליקה הסינית, האתר נבנה לשרת אך ורק את תושבי סין, אך אנו הישראלים יודעים לעקוף כמעט כל מגבלה ורבים נעזרים בחברים או חברות שמבצעות תיווך ושולחות לנו את המוצרים ישירות לארץ באמצעות דואר סין או באמצעות דואר מהיר.

למרות גודלו חשוב להיזהר ולנקוט משנה זהירות בתהליך הקניה, שכן מוצרים רבים ואף מותגים נחשבים כ"תחליפים", חשוב לקרא על המוצר עצמו ולנסות להבין שאכן תקבלו את המוצר שהזמנתם.

אז לא צריך להתשגע ולבנות אתר מכירות שמכיל מעל 60 מיליון פריטים, גם אם נרצה מעט לפתח את העסק שלנו ויש לנו גם 2 מוצרים ואנחנו חושבים שמוצרים אלה יכולים לעניין את הקהל הרחב בארץ או בעולם (דורש לבנות אתר מכירות בשפות זרות) כדאי שנחשוב על השקעה קטנה (קטנה ביחס לפתיחת חנות פיזית כמובן) ולבנות אתר מכירות.

 

מדוע להקים אתרי מכירה באינטרנט?

לאתרי מכירה באמצעות האינטרנט יש מגוון של יתרונות שיקלו לכם על המכירה ויגדילו את ההכנסה, ובין היתרונות:

 

ההוצאות להתחלה אינן גדולות

כאשר אתם פותחים חנות, אתם זקוקים למקום, ללוגו ושלטים, לעובדים וכו'. כל אלו כרוכים כמובן בהוצאות רבות. אך כאשר אתם מקימים אתר מכירה באינטרנט, ההוצאות שלכם הן על השרת לאתר, ובמידה ובונים עבורכם אז לבונה האתר ולתחזוקה שלו. הכל מסתכם בכמה אלפי שקלים בודדים.

 

חשוב!

חשבו לטווח הארוך, אל תתחיבו לחברה המאפשרת לכם להשתמש במערכת ניהול תוכן ובאתר בליסינג, או שימנעו מכם לעלות כמות מוצרים גדולה לאתר, לפעמים עדיף להשקיע מעט יותר כסף בתהליך הבנייה ולקבל אתר טוב ואיכותי מאשר להתפשר על אתר שבנוי מתבנית לא איכותית ולחשוב שזה מה שיעשה את העבודה עבורכם.

 

כמו שלא תפתחו חנות בפינה נידחת של העיר והחנות תיראה לא צבועה וללא מדפים ושכל הסחורה תהיה זרוקה על הריצפה כך אל תבנו אתר שנראה זול ולא משקף את הפוטנציאל האמיתי של העסק שלכם או של המוצר שלכם, אל תתפשרו על איכות!


אודות מחבר המאמר

יהב שמר מנהל פיתוח בחברת מאיה ויז'ן בניית אתרי מכירות

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.