אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הכנת תקציב לרכישת טבעת אירוסין

 

 

 

אם אתם נמצאים במאמר הנ"ל ככול הנראה שהחלטתם להציע לבת הזוג שלכם נישואין. עם זאת, הצעת נישואין היא הוצאה כספית לא מבוטלת ומכיוון שאיש איננו רוצה "לקפוץ מעל הפופיק" כפי שאומרים מומלץ מאוד להגיע אל רכישה זו בצורה מושכלת ומפוקסת . אחד הדרכים לבצע את הרכישה בצורה חכמה היא על ידי הצבת תקציב רכישה.

תקציב לרכישת טבעת אירוסין

כפי שאמרנו קודם לכן – בכדי להצליח לבצע את רכישת טבעת אירוסין מיוחדת חשוב לבצע הערכה נכונה של התקציב. חשוב לא להתרכז רק ברגע בו תרכשו את הטבעת שהרי אם מדובר על מערכת יחסים של שנים סביר להניח שבת הזוג תסכים להינשא לכם כך שלא תצטרכו רק להוציא כסף על הטבעת אלא גם לקחת בחשבון הוצאות עתידיות של החתונה עצמה.

מעבר לכך, חשוב לזכור שלא צריך לחפש אחר טבעות אירוסין יוקרתיות כיוון שזהו, כביכול, פרמטר לגודל האהבה שלכם לבת הזוג אלא להתמקד בטעם שלה. אז ניתן כמובן לשאול את הטעם של בת הזוג אודות תכשיטנות בכלל וטבעות למטרת אירוסין בפרט אך יותר חכם לעשות, על מנת שזו לא תדע על התכנון שלכם, לבדוק את קופסת התכשיטים שלה.

היכן לרכוש?

שאלה נוספת שקשורה באופן מסוים אל גובה התקציב היא השאלה מהיכן הכי מומלץ לרכוש את הטבעת. אז ככה: ניתן למצוא כל מיני בתי עסק שמוכרים טבעות למטרת אירוסין במחירים שונים, חלקם זולים יותר וחלקם יקרים יותר. מעבר לכך, בתי עסק אלו אינם תמיד מוכרים ובשל כך קיים החשש שמא מדובר על בית עסק לא אמין.

 

על מנת להסיר כל חשש ולו הקטן ביותר בעת רכישת טבעת האירוסין יש לערוך מעין "סקר שוק" שיכלול את פרטי המקום ממנו רוכשים, כמה זמן הוא פעיל, האם מדובר על מקום שמעניק אחראיות ופרמטרים נוספים שחשובים לכם. מעבר לכך, תמיד מומלץ לבקש המלצות מחברים, מכרים, בני משפחה וכן גם מגולשים אנונימיים לחלוטין מהאינטרנט שיכול להיות שנתקלו בבית העסק ממנו אתם רוצים לרכוש, בעבר. זכרו – אין חכם כבעל ניסיון!


אודות מחבר המאמר

ליאת מנדלסון

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.