אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

רעינות למוצרים שמשדרגים אירועים

 

עונת החתונות של 2013 נמצאת כבר בעיצומה- וזו הזגמנות מצויינת לסקור את המוצרים והרעיונות החמים של השנה. הרעיונות שמשדרגים אירועים וחתונות ונותנים להן טוויסט מעניין.

המרעננים

בייחוד בשיא הקיץ מחפשים כל המתחתנים רעיונות שיצננו את האורחים ויתנו להם משב רוח מרענן. יש לא מעט אפשרויות כאלה. רעיון אחד הוא לחלק מניפות לחתונה לכל האורחים כבר בכניסה לאירוע. כך גם אם חם מעט בזמן קבלת הפנים ובמהלך החופה האורחים יכולים להתאוורר. אפשרות נוספת היא לחלק מאווררים אישיים לחלק מהאורחים שיאפשרו להם להתרענן בצורה מקורית. אם אתם חובבי אקסטרים אפשר לחלק מאווררים עם מתיזי מים שללא ספק יעשו את העבודת הרענון.

המדליקים

בקטגוריה הזאת אנחנו כוללים גימיקים לחתונה שמכניסים אורות וצבע לרחבת הריקודים. מעבר לשרשראות זוהרות, משקפי אור וקשתות למינהן השנה נתקלנו בכמה רעיונות חדשים. עגילים זוהרים עם נורות לד, מניפות מאירות, גיטרות מתנפחות זוהרות וצ'ייסרים מאירים. גם אם אתם לא מחובבי הז'אנר, אין ספק שקצת אורות מרצדים מוסיפים אוירה לרחבת הריקודים

המפנקים

אם יש תחושה שאורחים אוהבים לצאת איתה מחתונה היא שפינקו אותם. בעצם, הרבה רעיונות בתעשיית החתונות מסתובבת סביב התחושה הזאת. החל מהמסתובבים בקבלת הפנים וכלה בהמבורגרים לייט נייט לצעירים שנשארים לרקוד עד מאוחר. לקבוצה זו אפשר לצרף גם כפכפים לחתונה שמחלקים ברחבה לכבוד הנשים שרוצות לרדת מנעלי העקב ובקבוקי מים קרים שיחכו לאורחים ביציאה מהאירוע כדי להיות רעננים בנסיעה הבייתה.

הסודיים

אין מה לעשות, היופי בעולם הטרנדים הוא שהחמים שבהם עוד לא פורסמו וכאשר תתקלו בהם באחד האירועים תהיו מופתעים "על אמת". אם מצאתם כאלה תמיד נשמח לשמוע עליהם.


אודות מחבר המאמר

גיא נעים

הולה- חנות של אירועים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.