אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

נשירת שיער

נשירת שיער – סיבות

נשירת שיער היא הרבה פעמים תוצאה של גנטיקה לא ממש מוצלחת. אמא ואבא גם הם נשארו עם מעט שיער – אם בכלל. וככה גם אנחנו והאחים שלנו. אגב, מספיק שרק אחד מההורים יסבול מנשירת שיער מאסיבית, על מנת שזה יגיע גם אלינו. אבל זוהי רק סיבה אחת. כמובן שיש מקרים פחות נעימים של נשירת שיער בגין הקרנות, או בשל מחלת עור. ויש גם כמובן את התופעה הידועה של אנשים אשר תולשים את השיער שלהם באובססיביות.

נשירת שיער- פיתרונות

כאמור, סיבות רבות לנשירת שיער. גם פיתרונות לא חסר כיום. הרבה דברים ניתן לעשות כאשר השיער שלנו נשר. ראשית כאשר מדובר על שיער קצוץ ניתן לבצע מיקרופיגמנטציה – זהו הליך אשר מחדיר צבע לקרקפת ובכך אנו מקבלים אשליה של שיער. אופציה נוספת היא כמובן תוספות שיער. ניתן להוסיף שיער בכמה דרכים שונות. ניתן לבצע זאת בהלחמה, עם קליפסים עם קשירות – כל סוג שיער והדבר אשר יתאים לו. ניתן גם לבצע הארכת שיער באמצעות לייזר. זה כמובן מדובר כאשר אנו רוצים לקבל שיער ארוך יותר, אבל כמובן גם באם אנחנו רוצים ליצור שיער מלא יותר אנו יכולים לבצע זאת.

נשירת שיער – אל מי כדאי לפנות?

 

מאוד חשוב להבין כי נשירת שיער היא לא גזירה משמים, אך כמובן כדאי להגיע אל אנשי המקצוע הטובים ביותר על מנת לבצע תיקון. אנחנו לא רוצים להגיע אל אנשים אשר יכולים לגרום לנו נזק. מאוד חשוב להגיע אל חברה אשר מוכיחה לנו כי משרד הבריאות מאשר לה לקיים את ההליכים השונים אשר קיימים. חשוב ביותר להגיע אל אנשי המקצוע הטובים ביותר. ניתן להיכנס אל כתובת האתר של חברת hair city ולראות דוגמאות מצולמות ואף דוגמאות בוידיאו אשר יראו לכם את האפשרויות הרבות לטפל בבעיה. 

הייר סיטי הינו הראשון אשר הביא לארץ את תחום הדמיית השיער 


אודות מחבר המאמר

המאמר נכתב ע"י חברת קידום ושיווק אתרים באינטרנט.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.