אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ספרים לילדים דרך יד שנייה

רוב ההורים מבינים עד כמה ספרים הם דבר חשוב לילדים שלהם. זה לא משנה אם הילדים ימשיכו לקרוא ספרים גם כשיהיו גדולים יותר, כל מה שההורים רוצים זה לתת לילדים שלהם את כל האפשרויות שעומדות לפניהם, וספרים הם אחת האפשרויות.

כשיש ילדים בפעם הראשונה ומגיע הרגע לקנות להם כל מה שהם צריכים, ההורים ירצו לקפוץ מעל הפופיק ולקנות הכל חדש מהחנות. זה יכול להיות נחמד, אם היינו חיים בעולם פנטזיה, כי הרי כל הציוד שהילדים צריכים עולה הון תועפות.

החשק לקנות הכל חדש נכון גם כשההורים רוצים לקנות ספרים לילדים שלהם, והם רוצים שהילדים יקבלו את הספרים הכי מבריקים וחדשים, במחשבה שהילדים ילהבו מהם יותר וכך החשק שלהם לקרוא יגדל. אך האמת המרה היא שלילדים זה לא משנה בכלל אם הספר חדש ומבריק, העיקר שהתוכן שלו יעניין אותם.

אף על פי שספרים הם אולי הדבר הכי זול מבין כל הדברים שהילדים צריכים, עדיין מדובר בהשקעה גדולה, ולכן אין למהר לרכוש סיפורים לילדים היישר מהחנות. זה מטורף שצריך לשלם כל כך הרבה עבור דפים כרוכים בעטיפה. עדיף לקחת את הכסף שרוצים לקנות איתו את הספרים ולשים אותו בתוכנית חיסכון עבור הילד או הילדה.

אז, אפשר לרכוש סיפורי ילדים במחירים הרבה יותר נמוכים מהמחיר שבהם הם נמכרים בחנויות הגדולות. בין היתר, הרשתות הגדולות בעצמן לפעמים יוצאות עם מבצעים מיוחדים במחלקת הספרות לילדים. אבל, מכיוון שיש שינויים תכופים במבצעים, כדאי להתעדכן לעתים קרובות כדי לא לפספס את ההזדמנות.

גם מחוץ לחנויות הגדולות תוכלו למצוא ספרים שאולי חשבתם לקנות וגם כאלה שאולי בכלל לא יצא לכם לראות ולא ידעתם שקיימים. חנויות ספרים יד שנייה הם המקום למצוא בו מגוון עשיר, אפילו של ספרים שירדו מהמדפים כבר מזמן. מצב הספרים אומנם לא כמו של החדשים, אבל בהחלט סביר, ולפעמים שמור ביותר בהתחשב בשנים שעברו.

מלבד החנויות, באתרי יד שנייה למיניהם אפשר למצוא ספרים משומשים דרך אנשים פרטיים, ואז יש מגוון עוד יותר גדול, וגם אז המחירים הרבה יותר אטרקטיביים.


אודות מחבר המאמר

מיכלינקה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.