אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אישורי הגעה לצמצום עלויות

 

 

אירוע רב משתתפים הוא אירוע שקשה לארגן. זה אומר שצריך מקום גדול שיוכל להכיל את כמות האנשים, באזור הכי טוב, ועדיף שיהיה מיועד לאירועים כדי שלא נצטרך לעצב את המקום בעצמנו. מלבד זאת, צריך לדאוג לשתייה ואוכל.

התשלום שגובים מאתנו עבור המקום הוא משהו שלא יכולים להיות בו שינויים. אפשר להגיע לפשרה כלשהי ולהוריד את המחיר לפני שסוגרים את המקום לאירוע, אבל מה שסוגרים, זה מה יש.

לעומת זאת, בכל מה שקשור לקייטרינג, אפשר להפחית עלויות על אירועים במרכז אם בודקים מי מתכוון להגיע ומי לא. וההבדל שיכול להיות בעלויות הוא גדול, אפילו בסדר גודל של 4 ספרות!

אם אלה חתונות במרכז , ימי הולדת, מסיבות השקה וכל אירוע אחר, פרטי או עסקי, אישורי הגעה הם פתרון מצוין, אפילו למי שיש לו את הכסף "לבזבז" על אנשים שהוזמנו ולא הגיעו, כי אין סיבה לשלם יותר כשאפשר לשלם פחות.

אישורי הגעה הם בסך הכל יצירת קשר עם כל אחד מהאנשים המופיעים ברשימת המוזמנים, ושואלים את כולם אם הם יגיעו או לא. יש כאלה שמאשרים את ההגעה, ויש כאלה שלא. וכמו בכל אירוע, יש את האנשים שאומרים שיגיעו, אך בסוף לא מגיעים מסיבות כאלה ואחרות. אבל המקרה ההפוך לא קורה, כלומר מי שאומר שלא יגיע, באמת לא יגיע.

אז במקרה הכי גרוע, נשקיע על מספר מאוד מצומצם של אנשים שאמרו שיגיעו אבל בסוף לא באו. זה יכול להיות בסדר גודל של כמה מאות שקלים, לא יותר. ועדיין מדובר בצמצום עלויות.

יש שתי דרכים לעשות אישורי הגעה לאירוע. הדרך הראשונה היא לעשות את הטלפונים באופן עצמאי או לבקש מחברים ובני משפחה שיעשו את זה. אין ספק שזה הכי חסכוני שיכול להיות, כי לא צריך לשלם להם. זאת לעומת השיטה השנייה, שהיא לתת לחברה מקצועית לעשות את זה, שכל ייעודה הוא לבדוק אישורי הגעה. זה יכול להיות גם המקום שבו האירוע עתיד להתקיים. בשיטה הזו, משלמים סכום מסוים על כל שיחת טלפון שמתבצעת כחלק מהשירות. בסך הכל זה יוצא סכום קטן מאוד בהשוואה לכסף שחוסכים.

יש עוד דרך לבדוק אישורי הגעה. יש אתרים שאפשר ליצור בהם פרופיל אישי עבור החתונה, שולחים SMS  לכל אורח, ואם הוא משיב בחיוב, כלומר שיגיע, הוא מתווסף לרשימת האורחים שמגיעים באתר. הרשימה מתעדכנת באופן אוטומטי, וחוסכים הרבה זמן שהיה מתבזבז על שיחות חולין עם חברים ובני משפחה.


אודות מחבר המאמר

מכלינקה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.