אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

האם אתם מתאימים?

זה תמיד נחמד להעריך את התכונות של מי שבחרתם להכיר, אבל חשוב מאוד שגם אתם תתאימו. לפניכם כמה שאלות שתוכלו לשאול את הפרטנרית שלכם כדי לבדוק אם מדובר באישה של חייכם

שאלות על העבר: איפה עשית את הטיול הגדול?

אפשר ללמוד הרבה על המקום בו היא בחרה לטייל. כך למשל אם היא בחרה בטיול בדרום אמריקה, היא הרפתקנית יותר, גם תאילנד, בהודו היא כנראה רוחנית יותר. אם היא מספרת על טיול חווייתי באירופה, גם זה אומר הרבה על האופי שלה. בשיחות על הטיול הגדול אפשר להגיע לאלפי תובנות על החיים ותכונות האופי של האישה שבצד השני. אם היא מספרת שהיא לא הספיקה לטייל, אפשר לשאול אותה אם היא מתכננת לטוס, לאן ומתי, ואפילו לספר קצת על החוויות שלך.

שאלות על ההווה: לאן את יוצאת לבלות?

גם ממקום הבילוי המועדף אפשר ללמוד הרבה. מהי האוכלוסייה בה היא מעדיפה "להתחכך" בערבי שישי? איזו מוזיקה משמיעים במקום? כל אלו גם יוצרים חברים משותפים, ומקומות בהם תוכלו לקיים את הפגישה הראשונה שלכם. בירור על המקום בו היא מעדיפה לבלות יעיד על המקום בו תוכלו להיפגש. מומלץ על מקום בעל הוויה דומה ולא בפאב הקבוע שלה, אם אתם לא רוצים הסחות דעת מהחברים שלה...בחרו הכרויות אקדמאים לאוכלוסיית הסטודנטים ובעלי תארים. 

שאלות על ההווה: מה את לומדת?

אם לא הגעתם לשלב הזה בשיחה, אז זה רע מאוד. מדובר בדבר בו היא מתעסקת באופן כמעט יומיומי ולכן קריטי לדעת מה התואר שלה. לאחר שאלת התואר, אפשר להתעניין איזה קורסים היא מתעניינת ואולי אפילו למצוא מכנה משותף. במידה ואין שום קשר בין התואר שאתה לומד או למדת לבין התואר שלה, תמיד אפשר להתעניין, לחקור וללמוד דרכה. שאלת התואר שלה עונה בעצם על השאלה מהם תחומי העניין שלך? כך תוכל לאתר האם יש לכם תחומי עניין משותפים, דבר חשוב מאוד בקשר רציני.

שאלות על העתיד: מה תרצי לעשות עם התואר?

האם היא למדה את הדבר שהיא אוהבת כדי להתעסק בו או כדי לסמן וי על שלב האקדמיה? האם היא שואפת לקידום, הצלחה וקריירה או מעדיפה למצוא עבודה טובה וקבועה עם שכר ממוצע? מידת השאפתנות שלה יכולה להעיד האם מדובר בבחורה המתאימה לך. גברים שאפתניים כמעט ולא יצליחו להסתדר עם  נשים המעדיפות יציבות גם במחיר של קריירה. גברים המחפשים אישה שתישאר בבית, ודאי יעדיפו את האפשרות השניה.


אודות מחבר המאמר

סטודיו קורן דור ייעוץ דיגיטלי וכתיבת מאמרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.