אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כיצד לבחור צלם לחתונה

כיצד לבחור צלם לחתונה

כיצד ניתן לבחור צלם לחתונה? כאשר מדברים על כל נקודות האירוע, מדברים על שימוש חד פעמי בשמלה, בבגדי חתן ובכל השאר. את הבגדים הללו אתם אולי לא תלבשו שוב ומאידך, את האירוע הזה אתם הולכים לזכור למשך כל תקופת חייכם. הדבר שילווה אתכם לתמיד הוא הצילום המקצועי וכאן באה לידי ביטוי בחירת אותו צלם לחתונה. צלם מקצועי. כיצד בוחרים צלם מקצועי לחתונה? אספנו עבורכם כמה טיפים ועצות באשר לבחירה הנכונה.

לבחור לפי העתיד או העבר?

עבודות קודמות. כאשר אתם בוחרים צלם לחתונה, דרשו ממנו דוגמאות לעבודות קודמות. כך למעשה תדעו אם הולכת להיווצר כימיה ביניכם לבין הצלם. אם אתם חשים כי הצלם הנבחר לא ממש עושה לכם את זה, אולי כדאי לוותר מראש. על המלצות בטח שלא לוותר, הן באות לפני הכול. יש לשבת בחברתו של אותו צלם לחתונה שבחרתם ולשמוע את כל מה שהוא בעצם רוצה וצריך להגיד לכם. יש להגדיר את כל החלקים הכי חשובים באירוע, כך גם לגבי צילומים של אנשים כאלה ואחרים. מכיוון שלא יהיה לכם זמן לתהות על קרבה כזו או אחרת, ראוי כי תבחרו מישהו שיורה לצלם מהם קרובי המשפחה הקרובים ביותר, מדברים כאן על אבא, אימא וכול השאר. ראוי לציין ולבדוק על השירותים והאם ניתן להפוך סרט ווידאו גם לתמונות סטילס. לצורך העניין, אם אחד האנשים טוען כי לא צולם מספיק, שהרי אותו קטע וידאו יוכל להפוך גם לצילום לכל דבר. אם אותו צלם משתמש בטכנולוגיה כזו, כנראה שהגעתם לאחד כזה שמבין דבר או שניים על צילום מוכשר.

על צילום מקצועי וציוד מתאים

בעבר היה עניין של סיכום בבחירת כמות התמונות הנדרשת לצילום בזמן אמת. נכון להיום יש לא מעט אנשים המצוידים במצלמה דיגיטאלית וכך למעשה ניתן לצלם אלפי תמונות ומתוכן לבחור רק את התמונות שאתם באמת רוצים. התמונות היפות תפותחנה ולא השאר. מצלמת פילים אחת בסט, תעניק תמונות טבעיות יותר. כך למעשה ישתלבו כל הכלים ויצרו סנכרון בין מה שיש ובין מה שאין. אם ישבתם לדבר עם צלם שהכרתם, דאגו כי הוא זה שיצלם עבורכם באירוע. זה דומה למספרה ולספר. לרוב מגיעים על מנת להסתפר אצל הספר אבל הוא תמיד מספח אתכם לעוזר שלו. לא כך הם פני הדברים, אם קבעתם עם צלם אחד, דאגו שהוא זה שיהיה בסט. במידה ומדובר בצוות צילום אחר, עליכם לפגוש את הצוות ולתהות על הדברים מקרוב. כך למעשה תמנעו מאי נעימויות. בין היתר יש לוודא כי הצלם או הצוות הנבחר יעבדו עם מצלמה רזרבית נוספת בשטח. אם תתרחש תקלה, על עוגמת הנפש שעלולה להתרחש, אף אחד לא באמת יוכל לשאת את הדיבור.

על צילום והנחייה כללית

אחד מהדברים שיש לבקש, בא לידי ביטוי גם בבחירת אלבום דיגיטלי או אלבום מעוצב. יש לבחון את האלבומים האחרים, איכות התמונות וביניהם אפילו את הגרפיקה. את השוואת המחירים יש לצור בהסתמך לעלויות ומחירים של אתרי האינטרנט אם כי אין צורך לצור סקר שווקים גדול מדי ולהתמקד נקודתית על מקצועיות הצילום. חשוב לזכור כי יש לא מעט צלמים מקצועיים שיעדיפו שלא לעבוד עם אנשים שלכאורה אינם סומכים עליהם. כך גם לגבי עלויות. המחיר אמנם חשוב ומאידך חשוב לזכור כי מדובר באירוע של פעם בחיים. כמו בכל דבר, תחילת השבוע יהווה עילה להורדה במחיר ומאידך צילום בסוף שבוע יעלה יקר יותר. 

חברת הצלם מאחלת לכם זוגות יקרים בהצלחה בבחירת הצלמים לחתונה שלכם וצוות הצלמים מאחל לכם מזל טוב.

הצלם בשיתוף פעולה עם סטייל צלמים וצוות צלמים צילום אמנותי לחתונות.

סטייל צלמים - מגנטים לאירועים

צוות צלמים - צילום אירועים


אודות מחבר המאמר

הצלם - תומר שולמן

חברת הצלם חבילות צילום מושלמות לאירועים פרטיים ועסקיים, צילום אמנותי ומרגש לחתונות.

לחץ כאן לקבלת הצעת מחיר ותאום פגישה.

בברכה תומר שולמן | הצלם

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.