אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דשא סינטטי - הסבר מקיף

בימינו שאיכות הסביבה חשובה יותר מכל דבר אחר, לדעת לדאוג לסביבתנו לפני שאנו דואגים לצרכינו האישיים, כיום – ניתן לעצב את הבית ועדיין לדאוג לאיכות הסביבה, דשא סינטטי, אחד ממקורות העיצוב היפים, השמורים וכמובן הידידותיים ביותר לסביבה.

דשא סינטטי נותן לנו מה שתמיד רצינו בכל הקשור לעיצוב הגינה, בין אם זה עיצוב מהודר ונקי, שמור ונשמר לשנים ארוכות, ובין אם זה ידידותי לסביבה, נקי מכימיקלים וכמובן ללא צורך בטיפוח והשקיה ואף אין בעיה לעשות הדברה עליו. דשא סינטטי הינו המקור הגדול לעיצוב ועדיין שומר אותנו מטיפוח קבוע, כיום טיפוח גינות הינו דבר יקר ערך מבחינת זמן וכסף כאחד.

מחירי דשא סינטטי אינם גבוהים במיוחד בהתחשב עבודה שאין צורך לטפח או להשקות את הגינה כמו שאנחנו רגילים לעבוד מול הגינה האורגנית שלנו. גינות טבעיות מכילות המון כימיקלים מחומרי הריסוס המסוכנים לסביבה, גינות אשר עוברת השקיה רצופה מממטרות אשר עובדות רצוף במשך הימים. דשא סינטטי מוכן וידידותי לסביבה בכל הצורות האפשרויות, באם זה ללא השקיה, ללא ריסוס כימיקלים וכמובן ללא עשבים שוטים.

התקנת דשא סינטטי הינו מבוקר ומקצועי למניעת בעיות בעתיד, הכנה נכונה לאדמה של הגינה תמנע בעיות של הדשא בעתיד, התקנת דשא סינטטי מקצועית נותנת שטח ישר ונעים לחיבור הדשא המוכן לאדמה. דשא סינטטי נראה לרוב בבתים פרטיים אשר מקימים גינות שלמות לפעמים למען עיצוב הבית, הירוק הבהיר אשר נשאר לאורך זמן רב עד כנצח למען עיצוב מרהיב של ביתנו.

דשא סינטטי ידוע בתור הדשא המוכן והעמיד בכל תנאי מזג האוויר, דשא סינטטי נותן לנו את החופש להרגיש ללא תלות בטיפוח והשקיה של גינת החצר של ביתנו. בדשא סינטטי יש כמה פרמטרים קבועים שיש לבדוק - תפרים וסיבים – יש לשים לב שיש מספר נמוך של תפרים ומכך אפשר לראות כמות רבה של סיבים אשר יוצאים. גובה דשא סינטטי – גובה הסיבים אשר יוצאים, גובה הסיב תלוי לרוב במכות הכדורי גומי שבתוך הדשא או בכמות החול שהוכנס פנימה. החול אשר נמצא בדשא סינטטי הינו (לרוב) סיליקט, אשר אינו סופג לחות או יכול לפגום בצורה כל שהיא בסוג דשא סינטטי כל שהוא.


אודות מחבר המאמר

הדברה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.