אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שיר בהפתעה - מהלב אל הלב

לדעת להפתיע את בני זוגנו זה כבר יותר מתחביב, זה מקצוע יומיומי, לדעת להביא את המתנה הבאה שתגרום לאהובינו להישאר עם פה פעור ודמעת אושר אשר גורמת לנו להתחיל לחשוב על המתנה הבאה.

בימינו שרשת האינטרנט תופסת מקום נכבד לבעלי מקצוע ובעלי עסקים, ניתן לראות איך בכל יום מוצעים לנו מתנות והפתעות חדשות לתת לאהובינו, בין אם זה ביום הנישואים ובין אם זה יום האם. לדעת להפתיע במתנה מקורית וייחודית, אחרי שניסינו ושלחנו את כל סוגי הפרחים והעוגות ניתן היום לשלוח שיר בהפתעה, שיר אשר צוות מיוחד כותב ומלחין עבורנו ואף שר בצורה מקצועית את המילים שתמיד רצינו להגיד לבני זוגנו.

שיר בהפתעה, שיר אשר אומר את כל מה שעל ליבנו בצורה מקצועית ומקורית, להפתיע את בני זוגנו עם שיר במתנה אשר עושה בשבילנו את עבודת הרומנטיקה ועדיין להיות מקורי ומיוחד. שיר בהפתעה, שיר שמוכן ע"י צוות מקצועי ומנוסה, לדעת אילו מילים להגיד ובאיזה טונים, זמרים וזמרות מקצועיים לרמת שיר שלם אשר מופק באולפן הקלטות מקצועי גם כן.

הפקת שיר בהפתעה יכולה להיות מסוגננת ומצורפת בכמה תוספות

 

שיר בהפתעה מלווה בצוות מקצועי אשר מלווה פלייבקים בצורה מקצועית ומיוחדת, לדעת להפיק שיר בהפתעה זהו מקצוע בדיוק כמו להפיק אלבום של זמר מוכר, לדעת לגרום לכל צליל להיות מושמע ולגרום לשירה של האומן לצאת ברורה בעלת דיקציה מושלמת. בנוסף, ניתן לקחת גם קורס צילום מהיר ולהפיק גם קליפ ייחודי שילווה את השיר ויהפוך אותו למיוחד עוד יותר.

שיר בהפתעה יכול להיות גם עם מילים ולחן שכתבנו בבית, זמר / זמרת מקצועי/ת יכול לשיר את המילים שלנו ובכך להפוך את השיר במתנה לדבר אישי ומרגש יותר, זמרים מודעים לאופי ההגשה בצורה מושלמת עד כדי כך שיישמע כבא מאיתנו ולא מהזמר. שיר בהפתעה, השיר שיגרום לבני הזוג שלנו להבין שיש יותר מסתם מתנה, יש גם מתנה עם חשיבה מלאה מכל היבטי הרגש שלנו.


אודות מחבר המאמר

קורס צילום

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.