אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בתי אבות – מלון לדורות

בזמן כזה או אחר בחיינו אנחנו מתמודדים עם שני מצבים ברורים וקשים, האחד הינו כשאחד מההורים שלנו מתבגר וצריך סיעוד או סיוע צמוד והשני כאשר אנחנו מגיעים בעצמינו לגיל הזהב שבו אנו זקוקים לפעמים לסיוע צמוד, בשני המקרים אנחנו למדים שיש לבדוק את האפשרויות של בתי אבות בארץ.

בתי אבות בישראל הופכים בכל יום למקום חם ואישי יותר למען מבוגרים אשר חוששים לעזוב את הבית הפרטי והאינטימי שלהם. בתיהם הפרטיים של מבוגרים וקשישים בעצם כארמון אשר המליך אותם במשך כל שנות חייהם, לעזוב את המבצר שלהם נראה כמו בלתי אפשרי. למען אותם קשישים אשר התלבטו באם לעזוב ולקבל טיפול קבוע או להישאר ולנסות להיות עצמאיים, בתי אבות רבים הפכו לבית חם ואוהב, בין אם זה טיפול מסור יותר ואישי יותר.

בתי אבות משתפרים כל הזמן וכמובן משודרגים בעזרת טיפים מיושבי בתי אבות וממשפחותיהם של אותם קשישים למען שיפור האיכות והשירות בבתי אבות. בתי אבות לרוב נותנים טיפול קבוע וצמוד, לכל מבוגר מצמידים אחות אשר מטפלת וכמובן גם הופכת עם הזמן למשפחה קטנה בתוך הבית החדש של המבוגר. לבחור בית אבות ממיני רבים הוא לדעת לבדוק כמה פרמטרים שונים ומגוונים כי אחרי הכול לבחור בית אבות הוא בעצם

כמו כן צריך לבדוק האם קיימים בבית האבות תנאים המתאימים לקרובינו הקשישים ביניהם מיטה מתכווננת בהתאם לרצון השוהה, כסאות נוחים, שולחנות מתאימים, וכן סוככים שיצלו על קרובינו הקשישים מפני השמש היוקדת ומפני מזג האוויר המזיק וכד'...

למצוא בתי אבות אשר יתאימו לפרופיל המדויק יש לדעת לחפש, גם אם המקום הינו מותג ואם אינו מותג מוכר, אידיאליות יכולה להתפרש אחרת במקומות שכאלו. בתי אבות למדו עם הזמן שנוחות היא מעל הכול, באם זה מיטות נוחות יותר למען הבטיחות, נעימות וכמובן בריאות הגוף, ובאם זה שעות פעילויות לחברי ויושבי בית האבות, משחקי חברה, שעות נוחות מול תוכניות הטלוויזיה במרוכז וביחידות, העיקר לתת להורים שלנו להרגיש שוב בבית ואפילו בתוספת חדשה של חברים חדשים וסביבה דואגת ותומכת של רופאים וסיוע צמוד רפואי.


אודות מחבר המאמר

סוככים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.