אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איטום – החורף בפתח אתה לא במתח

כמו בכל שנה מגיע החורף ומביא איתו גשמים אשר לפעמים פוגעים בבטון הישן של ביתנו, רטיבויות ותנאי מזג אוויר שונים אשר פוגעים בקירות ובגגות. איטום נכון מונע בעיות לעתיד ומסדר את הגג בצורה הטובה ביותר למען שינה בטוחה ללא בעיות במבנה.

מבנים שונים נהרסים עם הזמן רק בגלל בעיות איטום קשות, איטום מבנים אמור להיעשות בצורה מקצועית ובטוחה, איטום מבנים נעשה בעזרת מכשור מקצועי אשר פותר בעיות נזילה ברעפים וכד'. איטום טוב לא מסתכם רק בעבודה עצמה, אלא גם בסוג החומרים המשתמשים בהם לאיטום עצמו, כאשר החומר שהשתמשו בו לאיטום הינו זול, לצערנו, כך גם העבודה תיראה, כאשר החומר זול האיטום לא ייצא מושלם לא משנה כמה מקצוען בעל המקצוע אשר ביצע את עבודת האיטום.

חומרים לאיטום מחייבים עלות לא גבוהה אך עדיין גבוהה יותר מהחומרים הנמכרים בשוק החופשי, יש לדעת לקנות / להשתמש בחומרים הנכונים למען עבודה טובה ובטוחה. חומר הכי טוב לאיטום הוא תמיד החומר שממנו עשוי הבטון עצמו, כלומר אם אנחנו רוצים לבצע עבודות איטום לגג הבית שלנו אנו צריכים לדעת מאיזה חומרים הוא עשוי ולהתאים בהתאם.

עבודות איטום יכולות להתבצע בעזרת חומרים שונים מהמקור אך לטווח הארוך זה פועל כנגדנו ומוריד את איכות האיטום וכמובן בסופו של דבר מאבד את העבודה לגמרי לרמת עשייה מחדש. לסיום עבודות איטום לרוב מתבצעת הגנה על שכבת האיטום בגג ובקירות בעזרת מערכות ניקוז ומערכות חשמל בצורה בטוחה. איטום הינו מחייב אבטחה זהירה וכמובן עבודה מקצועית למען עתיד שקט יותר.

עבודות איטום מחייבות עבודת מקצוען, ישנם חברות רבות היום בארץ ורבות מהן מציגות את עצמן כטובות ביותר, עצתינו הפשוטה לבדוק תמיד מי ואיך, לבדוק המלצות קודמות, תיק עבודות קודמות, כי כמו בכל דבר להיות מפורסם זה מעולה אך להיות ממותג כמקצוען זה עדיפות ראשונה לבעל העסק וללקוח.


אודות מחבר המאמר

איטום

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.