אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שיר בהפתעה – מתנה כזאת עוד לא שמעתם

המון אנשים רואים במתנות כחלק בלתי נפרד מיחסים, בין אם זה להנציח תקופה שעברה ובין אם זה אירוע כמו יום הולדת או חגיגת קידום כל שהוא, הרעיון במתנה מאז ומתמיד היה להפוך את עניין היום למיוחד ומונצח.

עקרון שיר בהפתעה לקח כמה צעדים קדימה את כל הרעיון של מתנה אישית ומקורית למקום יותר אישי ואינטימי לבני הזוג, בימים בהם מתנה הייתה רק סימבול לעניין של יום / אירוע, מתנה כיום נמצאת בראשינו תמיד ותמיד ממלאת המקום של מקוריות וכמה שיותר אישי, ימי הפרחים עברו לימי מתנות בצירוף פרחים, פרחים אינם מקור המתנה, אלא מקור ההוקרה.

שיר בהפתעה יכול להגיע כמתנה אישית, מתנה אשר מראה לבני הזוג שלנו שאנחנו אכן יודעים להקדיש שיר, גם אלו שלא התברכו בכישרון לשירה או כתיבת שירים. להראות כמה אהבה יכולה לצאת בכמה מילים, מארז מהודר, קול נעים עם מילים אינטימיות ומסבירות פנים לכל אשר ישמעו. שיר בהפתעה נותן לבני הזוג שלנו להרגיש שקיבלו מתנה אישית וחמה ולא עוד שוקולדים ופרחים אשר נעלמים אחרי תקופה קצרה. בנוסף ניתן לקחת גם קורס צילום קצר ולהפיק סרט שילווה את השיר ובכך יגדיל את ייחודה של המתנה

שיר בהפתעה נותן לנו כבני זוג את המקום בו אנחנו מרגישים נתינה אמיתית והתייחסות אינטימית למתנות, בין אם זה משהו שהוא לא חומרי כמו תכשיטים או משהו רגעי כמו פרחים, שיר בהפתעה יכול להיות לאורך שנים ולהיזכר כמשהו שהנציח רגע חשוב בחיי הזוגיות. שיר בהפתעה יוצא שיר באהבה אמיתית אשר מגיע ממקום מאוד רגשי ולא חומרני כרוב המתנות כיום.

חברות הפקות רבות נותנות שירותי שיר בהפתעה או שיר במתנה אשר דואגים לעבד את הרגש החשוב של נתינת מתנה מקורית, אך יש לשים לב לעבוד עם חברת הפקות אשר נותנת פלייבק ייחודי ולא מוקלט במחשב, פלייבקים אשר מופקים בעזרת נגנים מקצועיים מהמתופף ועד לגיטריסט, זמרים יכולים להתחלף לפי בקשתכם ומשיכתכם לסולן / סולנית אך הפקה מחייבת מקצוענות בכדי להפיק את הפלייבק שיישמע פלייבק מקצועי, אמין ומוכן עד כדי השמעה ברדיו. הפקת פלייבק איכותי מחייבת נגנים מקצוענים וכמובן אנשי סאונד מקצועיים למען איכות מעולה וגבוהה של הדיסק החדש.


אודות מחבר המאמר

קורס צילום

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.