אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דשא סינטטי – רואים אור ירוק

כמו כולם אנחנו רוצים להרגיש שמה ששלנו יפה יותר, בוהק יותר וטוב יותר, מרפסת של בית פרטי תמיד הייתה המקום בו אפשר לעצב באופן חופשי ללא התחשבות בחלל הבית או בגודל המקום, חצר פרטית תמיד נותנת מקום לעיצוב, דשא סינטטי יכול לגרום לבית להיות ירוק יותר, איכותי יותר וכמובן איכותי לסביבה יותר.

עיצוב הבית תמיד לוקח חלק גדול מעולם האישי שלנו, לדעת שיש לנו מקום משלנו בו נוכל לעצב כאוות נפשנו, עיצוב החצר האחורית והמרפסת תמיד נותן לנו מקום רחב יותר לחשיבה, למלא את החצר שלנו בדשא זה תמיד נעים אך למלא את החצר במרבדי דשא סינטטי נותן לנו להרגיש טוב יותר מכמה סיבות ברורות לעין, דשא סינטטי אינו מצריך טיפול על בסיס קבוע, ואפילו לא על בסיס חודשי / שנתי, דשא סינטטי הינו דשא קבוע אשר נשאר באותה האיכות לכל אורך ימי חייו של הדשא ואף אין בעיה לעשות הדברה עליו.

דשא סינטטי לעומת דשא טבעי אינו מצריך טיפול בכימיקלים וגינון קבוע מה שהופך את השימור שלו זול יותר, קל יותר וכמובן איכותי יותר. דשא סינטטי נשאר יפה ובוהק בכל ימיו באותה הצורה מהיום שעיצבנו את ביתנו בירוק, דשא סינטטי משמר את עצמו בשבילנו.

דשא סינטטי בנוסף לאיכות הינו גם איכותי לסביבה, אינו מצריך חומרים כימיקלים ואינו צורך מים כמו מדשאות רגילות אשר מפעילות ממטרות בשעות היום ומבזבזות מים, במיוחד בימים אלו בהם המים  נורא יקרים לארצנו ולכינרת עצמה. דשא סינטטי איכותי לסביבה גם מבחינת דישון וגיזום, אין עשבים שוטים במרבדי דשא סינטטי, דשא סינטטי ניתן למחזור וכמובן ללא רעש לשכנים בשימו מכסחות דשא בכל שבוע כמו בטיפול של דשא טבעי.

כיום משתמשים בדשא סינטטי לא רק בבתים פרטיים, אלא גם בגנים ציבוריים, גני ילדים, בתי ספר וגנים פרטיים נוספים. דשא סינטטי שומר על האיכות שלו, שומר על הסביבה שלנו ונשאר ירוק לכל אורך השנים.


אודות מחבר המאמר

הדברה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.