אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קוסמטיקה דנטלית

בשנים האחרונות, המודעות עבור קוסמטיקה דנטלית הינה גבוהה במיוחד וישנה חשיבות יתרה למראה שיניים אסתטי ובריא. כמו כן, במהלך השנים רפואת שיניים אסתטית מעניקה פתרון לבעיות שונות, כמו: מבנה, צבע, צורה ועוד. המטרה של קוסמטיקה דנטלית הינה יצירת חיוך טבעי מושלם, המעניק למטופל תחושה טובה ומחזק עבורו בצורה משמעותית את הביטחון העצמי.

קוסמטיקה דנטלית או ציפוי חרסינה חזיתי (למינייטס) נועדה על מנת לכסות פגמים בשיניים ולייצר חזית חדשה ואסתטית. התהליך מתבצע ע"י רופא שיניים מומחה ובאמצעות השחזת חומר השן הקיים, והעתקת השן המושחזת באמצעות מטבע ושליחתו למעבדה על מנת לבנות חרסינה. טיפול קוסמטיקה דנטלית בעל יתרון לעומת טיפולים שיקומיים אחרים, מכיוון שההשחזה מחומר השן היא מזערית ומתבצעת רק בחלק הקדמי של השן. בנוסף, במהלך הטיפול אין סכנה לפגיעה ולא מתקרבים למוך השן. החיסרון היחסי של קוסמטיקה דנטלית הוא היווצרות החיבור בין השן לציפוי, המאפשר חדירת חיידקים או לחילופין כישלון השחזור. כמו כן, קוסמטיקה דנטאלית כוללת ציפוי שיניים ללא מספיק הגנה מפני עששת ולכן אנשים בעלי נטייה לעששת זקוקים לטיפול היקפי.

קוסמטיקה דנטלית או לחילופין למינייטס עמידה לאורך זמן, כאשר התוצאה הסופית היא מעולה ומעניקה מראה טבעי ובריא. חשוב לציין, כי טיפול קוסמטי עשוי לגרום לנזק בריאותי ולכן יש לשקול בכובד ראש קבלת כל החלטה.

חשוב לציין, כי לא מומלץ לבצע למינייטס עבור שן בודדת, מכיוון שתמיד יהיה שוני מסוים בגוון השן ולכן רצוי לבצע את התהליך על שתי שיניים לפחות על מנת ליצור אחידות.

כאמור לעיל, קוסמטיקה דנטלית נועדה על מנת לכסות פגמים בשיניים ולייצר חזית חדשה ואסתטית. התהליך מתבצע באמצעות השחזת חומר השן הקיים, והעתקת השן המושחזת באמצעות מטבע ושליחתו למעבדה על מנת לבנות חרסינה. טיפול קוסמטיקה דנטלית בעל יתרון לעומת טיפולים שיקומיים אחרים, מכיוון שההשחזה מחומר השן היא מזערית ומתבצעת רק בחלק הקדמי של השן


אודות מחבר המאמר

linkshake - לינקשייק קידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.