אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דלתות כניסה – השער לעולם טוב יותר

דלתות כניסה הן הקו המפריד בין עולם החברתי ולבין עולם האישי והאינטימי שלנו, מעין חוצץ ברור בין העולמות השונים, עולם המשפחה ולבין עולם החברה, האם הדלת שייכת לעולם החיצוני או לעולם האישי שלנו? הכול תלוי בעיצוב, במידה ונזניח את הדלת ונשאיר אותה כחוצץ בלבד ונתעלם ממנה כאילו לא שייכת חוץ מביטחון כללי או שמא נעצב את דלת הכניסה של ביתנו ונגרום לה להיות חלק בלתי נפרד מהקונספט המלא של הבית או אפילו נעצב אותה לרמת עיצוב מפוארת לתת רושם ראשוני חזק.

ניתן לשלב ביחד עם דלתות הכניסה גם סוככים מרהיבים שישפיעו מהוד זיום ויופיים על דלתות הכניסה ועל עיצוב הבית כולו, לקריאה על סוככים מתאימים ניתן להכנס להיפר קישור המצורף

דלתות כניסה ידועות בסך הכול כשער ביטחון כנגד פורצים ואבטחה כוללת בבית, הרעיון הכללי נכון מאוד אך יש לדעת שדלת כניסה הינה יותר מסתם רהיט, תרבויות שונות ומגוונות רואות דלתות כניסה כמעין שער ראשי לאנרגיות של הבית, אנרגיות חיוביות ייכנסו רק כאשר יש מקום להיכנס, ומכך יש לדאוג שדלת הכניסה לא תהיה חסומה בשום רהיט אחר אשר חוסם את כל פתח הדלת, שום קולבי תלייה למעילים שלא יחסמו את דלת הכניסה שלנו. ככל שדלת הכניסה שלנו תיפתח עד הסוף כך יהיה מקום לאנרגיות חדשות ובריאות להיכנס לחלל הבית.

עיצוב הבית נותן לנו את החום ואת האינטימיות שבבית, ברגע שניקח את כל הבית כקונספט מלא נבין יותר את המשמעות של חמימות ואנרגיות טובות בבית, לעצב זה לא רק להזיז רהיטים מצד לצד אחר, יש לדעת לעצב בהתאם עם מעצב פנים אשר ידאג לכל רהיט ולכל קיר בביתנו, ייתן אופי ומגע אישי לכל דבר בבית ואשר יכלול את דלת הכניסה שלנו, דלתות כניסה מעוצבות יכולות להיות עם חלונות ויטראז', מתכת מיוחדת אשר מעוצבת להפליא, ישנם קטלוגים שלמים אשר כוללים עיצובים מרהיבים ואשר יכולים להיות מתאימים לעיצוב הכולל של הבית, לפעמים גם ללא עזרת מעצב ניתן להגיע לעיצובים מדהימים.


אודות מחבר המאמר

סוככים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.