אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דשא מלאכותי – איכות ברמה

ימים של פיקניקים וימים של מנוחה בצל השמש, יוצא לנו לשכב על הדשא הטבעי והנעים, לח אך אורגני למדיי. אך ימים בהם דשא דורש טיפול ותחזוק, נולד לו דשא מלאכותי למען החלפת התוצר שעולה לנו ולמדינה מיליוני שקלים מול מיליוני קוב בשנה שמתבזבזים.

רעיון דשא מלאכותי לא מנסה להחליף את הדשא לגמרי, דא מלאכותי בעצם מונע את הבעיות הכי נפוצות של הדשא האורגני, בין אם זה חיסכון במים אשר מתבזבזים לנו בכל יום עשרות אלפי קוב למען ממטרות של פארקים ציבוריים וכד', ובין אם זה חיסכון בחשמל, חיסכון של מכסחות דשא, מכונות גיזום חשמליות וכד'.

דשא סינטטי בעצם מביא את עולם הדשא לעולם של עיצוב פנים ולשלב אותו עם בתים פרטיים אשר לא מסוגלים מפאת הזמן הקצוב של היום לטפח ולטפל בדשא, דשא טבעי דורש המון טיפוח וטיפול כגון גיזום, כיסוח הדשא, טיפול בעשבים שוטים וכן הלאה, דשא מלאכותי הגיע להחליף את רעיון הטיפוח ואף הכניס מודעות נוספת כאיכות הסביבה, דשא סינטטי איכותי לסביבה מכמה בחינות,

·         דשא מלאכותי אינו דורש השקיה כלל וכלל

·         דשא סינטטי נעזר במקרן מיוחד נגד השמש (UV8)

·         דשא מלאכותי ניתן למחזור

·         אין צורך בדישון ולא צריך לעשות הדברה לחרקים עם כימיקלים לא רצויים

·         אינו מפתח אלרגיות

התקנת דשא מלאכותי ניתנת לסיימה עד ככמה שעות עבודה, אך ההתקנה מחייבת עבודה נכונה, למניעת בעיות עתידיות, בעיות שנגמרות מחוסר זהירות הינן, התחממות יתר של הדשא עד כדי כוויות, בליטות לא נוחות של הדשא במרבד עצמו וכמובן אי נוחות של הסיבים. למנוע בעיות שכאלו יש לעבוד בצורה נכונה ומקצועית, כמה טיפים להתקנת דשא מלאכותי בצורה תקינה:

·         לעקור עשבים קיימים במידה ויש על האדמה בה נרצה להתקין את הדשא הסינטטי

·         ריסוס כולל ומלא שיישאר להשריה של שבעה עד עשרה ימים

·         גירוד שכבת האדמה והידוק (בכלים מתאימים) האדמה היטב

·         בפיזור המצע הכורכר יש לוודא שישנו ניקוז בצורה נכונה ומכוונת לרחוב או לנקודות ניקוז בתוך הגינה עצמה.

באם נדע להתקין בצורה טובה דשא מלאכותי, נוכל ליהנות מהתוצאה שלנו למשך ככמה עשרות שנים, דשא סינטטי מעולם לא מאבד את צבעו ואת הברקתו, דשא סינטטי מעולם לא נראה מושלם יותר.


אודות מחבר המאמר

הדברה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.