אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איטום – החורף כבר לא מאיים

ברוב הבתים הפרטיים בארץ ניתן לראות שעבודות האיטום נעשו, או מזמן או שבתקופה לא מוגדרת שכבר עכשיו לא ממש עוזרת. עבודות איטום צריכות להיעשות בצורה מבוקרת בשביל לדעת שאין צורך לדאוג כשמגיע החורף.

כולנו מפחדים מהחורף בצורה זו או אחרת כאשר מדובר בביטחון הגגות שלנו, גג רעוע יכול להרוס בית שלום כאשר עבודת איטום לא נעשית כמו שצריך, איטום חייב להיות מבוקר ובצורה מבוטחת לעתיד. מקצוענים בתחום יודעים איך לבצע את העבודה כמו שצריך, באם זה תכנון מוקדם למניעת חדירת הרטיבות והגשם.

ככל שהשנים מתקדמות ניתן לראות חומרים חדשים אשר נועדו במיוחד לאיטום, איטום גגות, איטום בתים ובכלל, לדעת באילו חומרים ומה ההשפעה שלהם, איך לגרום לעבודת איטום להישאר לאורך זמן עד כנצח. איטום בצורה טובה ימנע את החדירות של המים, תופעות של עובש, סדקים ועוד. הרעיון בעבודות איטום הינו לדעת לעשות את זה בזמן ולהכין באמת את ביתנו לחורף, לא משנה כמה קל, בינוני או מרתיע, עדיין חורף מביא גשמים, גשמים נכנסים לביתנו ויוצרים בעיות במידה ולא נסדר את בעיות האיטום בביתנו, לא נוכל לישון בשקט.

איטום יכול לשמר בית לאורך זמן לטווח הרחוק, מה גם שישנם המון עבודות איטום אשר ממוקדות לעניין האטימות והבידוד מרעש קולנו של חצרות ביתנו, בין אם זה בתי הספר השוכנים קרוב, מפעלים לא רחוקים אשר מניעים תנועה של רכבים גדולים ומרעישים, וכמובן בשביל להתמקד ברעש הביתי שלנו ולא במה שהולך מעבר לקירות ביתנו.

רוב עבודות האיטום צריכות להתחיל בצורה מבוקרת אשר מתחילה בעבודות איתור ראשונות, בכדי לא להתחיל משהו שאולי לא יעזור או מעבר לכך, נתפרץ לדלת פתוחה, משמע – נאטום ונבודד איזור אשר עבר עבודות איטום בזמן קודם.

איתור נותן לנו ידיעות ראשונות להבין מה ומאיפה צריכים להתחיל עבודות איטום אשר יכללו את האזורים החשובים בבית, עבודות ניקוז ואיטום כאחד, לדעת איך לגרום לביתנו להיות מוגן מכל אותם גשמים ובעיות אשר מגיעות יחד עם החורף, אנחנו לא יכולים (וגם לא רוצים) למנוע את הגשם מלהגיע אבל אנחנו בהחלט יכולים למנוע את כל הבעיות שנשארות עם החורף.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל SEOneto.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.