אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דשא סינטטי – דשא איכותי וידידותי לסביבה

כיום, בתים רבים מעצבים מחדש את הבית שלהם, עיצוב אשר מסביר פנים בצורה יוקרתית יותר. עיצוב פנים נותן מראה חדש לבית, עיצוב החצר שלנו חשוב באותה מידה, להראות שאנחנו מעצבים בצורה קונספט את כל הבית שלנו, בעזרת דשא סינטטי ניתן לגינה שלנו מראה יוקרתי וטבעי ללא טיפולים חוזרים ושגרתיים.

הדשא הטבעי שאנחנו מכירים נותן לכולנו את תחושת הפיקניקים והחופש שאנחנו רגילים אליו, העניין הוא שעניין איכות הסביבה חשוב לנו אף יותר, לדעת שנוכל לשמור על הסביבה בעזרת כמה דברים פשוטים, אחד מהם אפילו פלוס אמיתי בשבילנו.  דשא סינטטי הינו דשא מלאכותי אשר לא מצריך טיפולים חוזרים ונשנים, לא מצריך טיפוח כזה או אחר, מים לא באים בחשבון בכל הקשור סביב דשא סינטטי.

דשא סינטטי - מלאכותי בטבעיות

דשא סינטטי נותן לנו כל מה שרצינו מדשא טבעי והרגיל בצורה שכזו שלא נצטרך להפנות אליו זמן ועדיין יהיה ירוק, נקי ושמור ככל האפשר. דשא סינטטי לא מכיל כימיקלים בעייתיים, אין צורך גם לרסס חומרים כל שהם, לפני התקנת דשא סינטטי יש לרסס את האדמה ולהכינה בהתאם, אך במשך זמן ההנאה שלנו מהדשא החדש שלנו, אין שום סיבה לרסס או לנסות להבריח מזיקים, אין צורך, הדשא מוגן ומוכן להנאה שלנו.

עוד יתרון לדשא הסינטתי שהוא לא מצריך לעשות הדברה , מזיקים לא חיים עליו כמו על דשא רגיל, ואם כן נוכל לשכב עליו בלי חשש בכלל ולהנות מהמגע הנעים והמעקצץ שלו.

דשא מלאכותי קובע לנו בעצם סטנדרט חדש, ניתן לראות מדשאות שלמות אשר מקובעות עם דשא סינטטי, מקומות כמו גנים ציבוריים, גנים תפעוליים, חצרות גני אירועים ועוד. בזכות כך שדשא סינטטי הינו מלאכותי לגמרי, אנו חוסכים מיליוני קוב של מים בשנה אחת, חסל לממטרות אשר פועלות כמעט 6 שעות רצופות ביום למען שימור הדשא שלנו, הרי החיסכון שלנו הוא לא רק במים, אלא גם בחשמל, אין צורך יותר במכסחות דשא, גיזום וכדומה, יש רק לדעת לשמר ולנקות, אין צורך בטיפוח שגרתי חוזר.

דשא סינטטי - מי מרסס?

לרוב מה שהיה גורם לאלרגיות והתעטשויות חריפות מצידנו בדשא טבעי, דשא סינטטי לא מכיל את כל אותם הבעיות שאנחנו רגילים לדעת ולהכיר מדשא האורגני והרגיל של הפארקים בארץ ובעולם. דשא סינטטי הינו תוצר איכותי, שומר איכות הסביבה, אמין ושמור לאורך זמן, דשא מלאכותי מעולם לא יכול להיראות טבעי יותר.


אודות מחבר המאמר

דשא סינטטי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.